حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در پیامی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه نوشت: تردیدی ندارم که این ظلم فاحش در پیشگاه خدای بزرگ و در نظام عادلانه ی او بی پاسخ نخواهد ماند و عزم راسخ فلسطینیان مظلوم و آه کودکان بی پناه آن دیار، برغم سکوت مرگبار حکومت‌های تهی از اخلاق و معنای جهان، لکه ننگ نظام آپارتایدصهیونیستی را چون دستمال کثیفی آلوده به ستم ، به زباله دان تاریخ خواهند افکند.

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم فلسطین ، بار دیگر غمی جانکاه بر دل انسانهای شریف جهان قرار داد و خاطره سیاه ظالمان تاریخ از فرعون و نمرود تا چنگیز و هیتلر را در اذهان جهانیان زنده کرد .

این نسل کشی انزجار آمیز  صهیونیست ها که بوی تعفن آن جهانی را فراگرفته است ، در حافظه ی ملت های با شرافت جهان، برای همیشه باقی خواهد ماند.

قتل عام بی رحمانه مردم غیر نظامی و بی پناه فلسطین و ویران نمودن خانه و کاشانه و حتی بیمارستان، آنهم با سلاح های غیر متعارف جنگی، دست کم دو پیام روشن و غیر قابل انکار دارد، اول  اینکه این رژیم پلید، به هیچیک از اصول اخلاقی، قواعد بشری و کنوانسیون های بین المللی پایبند نیست دوم اینکه ساز و کار های بوجود آمده پس از جنگ جهانی دوم همچون  شورای امنیت سازمان ملل متحد، در خوشبینانه ترین حالت، نظام‌هایی پوشالی، بی خاصیت و بی معنا برای بشریتند و تنها ابزاری هستند در دست قدرت‌های بزرگ جهان  و مدعیان دروغین حقوق بشر ،  برای تامین منافع خود و لاغیر .

تردیدی ندارم که این ظلم فاحش در پیشگاه خدای بزرگ و در نظام عادلانه ی او بی پاسخ نخواهد ماند و عزم راسخ فلسطینیان مظلوم و آه کودکان بی پناه آن دیار، برغم سکوت مرگبار حکومت‌های تهی از اخلاق و معنای جهان،  لکه ننگ نظام آپارتایدصهیونیستی را چون دستمال کثیفی آلوده به ستم ، به زباله دان تاریخ خواهند افکند. ان شاالله.

علی اکبر ناطق نوری

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.