محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز، در رابطه با جلسه هیئت رئیسه جبهه اصلاحات با مجمع روحانیون مبارز نوشت: بعد از سخنان اعضای هیئت رئیسه که بعضا خیلی صریح بود ، آقای خاتمی از طرف مجمع روحانیون حرفهای خوب و آوانگاردی زد. خودش اگر بخواهد منتشر می کند. ما را چه با کار بزرگان. امیدوارم نمایندگان احزاب سخنان خودشان را منتشر کنند. همه شان خوب حرف زدند.بعضی هاشان خوب تر.

به گزارش جماران؛ محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز، در کانال تلگرامی خود نوشت:

عدل در شبی که تهران به خاطر باران، از ترافیک قفل شده بود، هییت رئیسه جبهه اصلاحات آمدند مجمع روحانیون مبارز .خسته ومانده هر کدام با چند ساعت توقف در ترافیک.

من که همیشه نوشته ام که اصلاحات را یک تفکر می دانم ونه احزاب متولی اصلاحات.

اما بالاخره تشکلی شده اند.

در جلسه آنها با مجمع روحانیون بحث های خوبی شد. خانم آذر منصوری رییس این جبهه از کارهایی که کرده اند حرف زد. نکته قابل توجه این بود که در مورد انتخابات قرار نیست زود تصمیم شان را اعلام کنند.

واقعا چه عجله ای؟

 

photo_2023-10-18_14-10-38

 

میدانم می خواهید بنویسید ما از اصلاح طلب ها گذر کرده ایم.حق هم دارید.

اما اتفاقات سال گذشته نشان داد که براندازان هم نمی توانند موفق شوند. از سوی دیگر نمی شود در برابر رفتار حکومت هم که در بسیاری از موارد سیاستها ورفتار غلطی دارد، ساکت بود.

 

photo_2023-10-18_14-10-35

 

دو طرف نمیگذارند اصلاح  امور محور باشد. میانه ترین جریان وواقع بین ترین آن باز هم  عملا اصلاحات است. اما اصلاح طلب ها نه بر حاکمیت اثر دارند و نه در بین مردم سخنانشان شنیده می شود.

بعد از سخنان اعضای هیئت رئیسه که بعضا خیلی صریح بود ، آقای خاتمی از طرف مجمع روحانیون حرفهای خوب و آوانگاردی زد. خودش اگر بخواهد منتشر می کند. ما را چه با کار بزرگان.

 

photo_2023-10-18_14-10-34

 

امیدوارم نمایندگان احزاب سخنان خودشان را منتشر کنند. همه شان خوب حرف زدند.بعضی هاشان خوب تر.

الان است که لشکر سایبری داخلی  از طرف مردم هجوم بیاورند. نمی دانند که جامعه ای که از اصلاح طلب عبور کرده از افراطیون سیاسی ومذهبی حاکم خیلی بیشتر فاصله دارد.

 

photo_2023-10-18_14-10-31

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.