روح الله نجابت نماینده مردم شیراز گفت: خبرگزاری ایرنا دیروز پیامی را برای نمایندگان ارسال کرده است مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرده که در حال حاضر کلاس بدون معلم وجود ندارد. آیا واقعا خبر ندارید که در مدارس معلم وجود ندارد، بعد ما انتظار داریم که آموزش و پرورش رایگان برای هم محقق شود.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم روح الله نجابت نماینده مردم شیراز گفت: دولت موظف است بستر آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد.

از حوزه انتخابیه خود اعلام می‌کنند که مدارس معلم ندارند و این طبیعی بوده که بیان کنند در طی ۱ الی ۲ هفته این موضوع حل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا دیروز پیامی را برای نمایندگان ارسال کرده است مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرده که در حال حاضر کلاس بدون معلم وجود ندارد.

آیا واقعا خبر ندارید که در مدارس معلم وجود ندارد، بعد ما انتظار داریم که آموزش و پرورش رایگان برای هم محقق شود.

 

 

نجابت

 

قالیباف: در ابتدای سال تحصیلی با مشکل کمبود معلم مواجه بودیم

 

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به روح الله نجابت نماینده مردم شیراز گفت: این موضوع را در گذشته نیز همکاران دیگر متذکر شده بودند. موضوع آموزش و پرورش دغدغه دولت و مجلس است، جلسه‌ای نیز در این خصوص برگزار شد و مساعدت هم صورت گرفت.

در ابتدای سال تحصیلی با مشکل کمبود معلم مواجه بودیم، ولی با اتفاقاتی که رخ داد و جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، این موضوع با سرعت حل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.