گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

رضاخواه، نماینده: تا انتهای مهر ماه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس تمام خواهد شد/ بعد لایحه باید به شورای نگهبان برود و قاعدتا اصلاحاتی خواهد داشت/ از سال 1403 تا انتهای 1407 بودجه باید بر مبنای برنامه هفتم تهیه شود

مجتبی رضاخواه نایب رئیس دوم کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره‌ی وجود نارضایتی دولت نسبت به برنامه هفتم توسعه به جماران گفت: در حوزه کارشناسی نظرات مختلفی داریم آنچه در کمیسیون تلفیق تصویب شد؛ دولت در برخی حوزه‌ها نظر مثبت داشت اما در برخی حوزه‌ها اختلاف نظر وجود دارد اما کاهش آن در صحن علنی این مفهوم را دارد که ما در تلاش هستیم با دولت تفاهم برسیم.

مجتبی رضاخواه نایب رئیس دوم کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و نماینده مردم تهران در خصوص بررسی لایحه برنامه هفتم به خبرنگار جماران گفت: در برنامه هفتم مجموعه دولت تلاش بسیار داشت و برنامه با نقاط قوت و ضعف همراه بود. ما معتقدیم در کمیسیون تلفیق نقاط ضعف بیشتر شده است در حالیکه حجم مصوبات زیاد است و البته بخشی از این حجم خیلی اهمیت ندارد. آنچه در کمیسیون تلفیق آمده در صحن علنی خلاصه‌تر خواهد شد و نقاط قوت آن حفظ می‌شود.

نایب رئیس دوم کمیسیون تلفیق ادامه داد: کمیسیون تلفیق در حوزه بانکداری، انرژی، تامین اجتماعی، ارز، محیط کسب و کار و ... مصوبات بسیار خوبی داشته است. به طور کلی کیفیت برنامه هفتم از آن منظر که منجر به ایجاد بهبود زندگی مردم شود نسبت به برنامه‌های پیشین مزیت‌های قابل توجهی خواهد داشت.

 

ما در تلاش هستیم با دولت تفاهم برسیم

از سال ۱۴۰۳ تا انتهای ۱۴۰۷ بودجه باید بر مبنای برنامه هفتم تهیه شود

 

مجتبی رضاخواه

 

 نماینده مردم تهران درباره‌ی وجود نارضایتی دولت در این برنامه گفت: در حوزه کارشناسی نظرات مختلفی داریم آنچه در کمیسیون تلفیق تصویب شد؛ دولت در برخی حوزه‌ها نظر مثبت داشت اما در برخی حوزه‌ها اختلاف نظر وجود دارد اما کاهش آن در صحن علنی این مفهوم را دارد که ما در تلاش هستیم با دولت تفاهم برسیم.

رضاخواه اضافه کرد: در ماده ۱ مشخص شده است و گفته شده از ۱۴۰۳ تا انتهای ۱۴۰۷ که بودجه باید بر مبنای برنامه هفتم تهیه شود.

وی در پایان افزود: با این سرعتی که در پیش گرفته شد تا انتهای مهر ماه بررسی لایحه در صحن علنی مجلس تمام خواهد شد و بعد به شورای نگهبان برود و قاعدتا اصلاحاتی خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.