موسی غضنفرآبادی نماینده مردم کرمان( بم) در مورد نگرانی دولت نسبت به پیشنهادات مجلس در لایحه به جماران گفت: قرار بر این شد آنجایی که قوانین دائمی را نقص می‌کند و همینطور الحاقاتی که کمیسیون انجام داده بود حذف شود.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم کرمان( بم) در مورد بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به خبرنگار جماران گفت: جزو موافقین لایحه بودم و در صحن علنی در این رابطه صحبت کردم؛ موضوعات خوبی در لایحه لحاظ شده است و نسبت به برنامه ششم نوآوری‌های در آن وجود دارد، مثل؛ با ظرافت بحث صدور گواهی وراثت را که در سال‌های متمادی بدون دلیل در دادگاه‌ها صادر می‌شد به ثبت احوال واگذار شد.

وی افزود: روح امید، پیشرفت، برنامه ریزی و کارشناسی در لایحه مشهود است.

غضنفرآبادی گفت: رشد اقتصادی با توجه به زیر ساخت‌ها محقق خواهد شد و راه‌کارهایی که در لایحه بیان شده است ما به رشد ۸ درصد خواهیم رسید.

غضنفرآبادی در خصوص رد تمدید برنامه ششم افزود: کار دشوار خواهد شد. باید مصوب شود تا دولت تا بودجه ۱۴۰۳ را بر مبنای آن لایحه تنظیم کند و تدبیر صورت بگیرد. اگر تائید نکرده باشند باید راهکار بعدی اندیشیده شود.

وی در مورد نگرانی دولت نسبت به پیشنهادات مجلس در لایحه گفت: قرار بر این شد آنجایی که قوانین دائمی را نقص می‌کند و همینطور الحاقاتی که کمیسیون انجام داده بود حذف شود. 

غضنفرآبادی در پایان به خبرنگار جماران گفت: با توجه به توضیحات دکتر قالیباف تفاهمی بین دولت و مجلس ایجاد شده است و نسبت به نگرانی دولت تعادلی صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.