امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه سیاست خارجی و آخرین تحولات ارائه کرد.

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه کشورمان که در مشهدالرضا (ع) به سر می برد، روز پنجشنبه با حضور در دفتر احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با وی دیدار و گفتگو کرد. 

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه سیاست خارجی و آخرین تحولات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان همچنین آخرین تحولات در توسعه همکاری ها با منطقه، همسایگان و سایر حوزه ها را تبیین کرد.

وزیر امور خارجه با توجه به ظرفیت دیپلماسی زیارت و برکت وجود امام رضا(ع) در کشورمان، اقدامات دستگاه دیپلماسی را در تسهیل گردشگری زیارتی برشمرد.

علم الهدی نیز ضمن خوشامد به امیرعبداللهیان ، با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز دولت در عرصه مناسبات دوجانبه و روابط بین المللی، به حسن تدبیر وزارت امور خارجه در این خصوص پرداخت و آن را مایه افتخار خواند. 

علم الهدی در بخشی از سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیتهای دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مشهد، نقش مهم آن در توسعه همکاریهای بین المللی استان را ستود و خواستار توجه بیشتر به رفع برخی مشکلات و تسهیل رفت و آمد زائرین امام علی بن موسی الرضا علیه السلام شد.

گفتنی است در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن تشکر از تلاش های بهشتی، معصومی فر را که به تازگی به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی منصوب شده است، معرفی کرد.

معصومی فر نیز ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در مشهد و اغتنام فرصت خدمت به زائرین و مجاورین امام رئوف، ابراز امیدواری کرد با عنایت به ظرفیتهای بالای خراسان رضوی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و زیارتی، بتوان در سایه رهنمودهای نمایندگی محترم ولی فقیه، آنها را به فعلیت درآورده و موجب توسعه روزافزون استان و شرایط زندگی مردم شریف خراسان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.