قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص احتمال استیضاح وزیر کشور حتی پس از برکناری معاون سیاسی وی، به جماران گفت: غلامرضا برکنار شد اما نمایندگان قانع نشدند زیرا مطالبات نمایندگان شخصی و برداشتن یک شخص نبوده است. مطالبات اصلی نمایندگان ضعف مدیران زیر مجموعه وزارت کشور در استان‌های مختلف است.

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش و نماینده مردم کردستان (سروآباد / مریوان) در خصوص استیضاح وزیر کشور به خبرنگار جماران گفت: امروز در راستای استیضاح وزیر کشور در دفتر محمدباقر قالیباف جلسه داریم اگر در آن جلسه نمایندگان قانع نشوند و امضای خود را پس نگیرند، استیضاح اعلام وصول می‌شود. در جلسه‌ای در کمیسیون شوراها که حدود ۳ ساعت طول کشید، وزیر کشور اعلام کرد که معاون خود غلامرضا را برکنار می‌کند و قبل از آن بندهایی را شخص وزیر حذف کرد. بعد از آن جلسه غلامرضا برکنار شد اما نمایندگان قانع نشدند زیرا مطالبات نمایندگان شخصی و برداشتن یک شخص نبوده است. مطالبات اصلی نمایندگان ضعف مدیران زیر مجموعه وزارت کشور در استان‌های مختلف است.

 

شیوا قاسمی پور

 

قاسمی پور گفت: به نظر من اگر می‌خواهیم کار انجام دهیم، نباید چیزی را فدای چیز دیگری کنیم. هر چیزی را باید سر جای خودش انجام شود؛ روز گذشته فرماندار تغییر کرد و مشکلی پیش نیامد، پس وزیر کشور هم می‌تواند برکنار شود.

 وی در خصوص اختلاف بین دولت و مجلس گفت:‌ اینطور نیست؛‌ مجلس مطابق وظایف خود عمل می‌کند. اگر قرار بود مجلس هرچه دولت گفت، بگوید «چَشم»، ابزاری در اختیارش نبود. اما ما از ابزاری که در دست داریم استفاده می‌کنیم و کار خود را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.