در بخشی از بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی درباره انتخابات ۱۴۰۲ آمده است: مشارکت گسترده در مرحله پیش ثبت نام و دعوت همگان به ثبت نام القائات ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه را باطل کرد که می‌گفتند نظام و ارزشگرایان در پی مشارکت محدود مردم هستند تا رای مطمئن داشته باشند.

به گزارش جماران؛ بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی درباره انتخابات ۱۴۰۲ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از نمایندگان محترم مجلس تشکر داریم که با اصلاح قانون انتخابات، زمینه را برای شرکت گسترده داوطلبان نمایندگی فراهم کردند و موجب شد که در یک هفته فرصت اعلامی، چند ده هزار نفر ثبت نام نمایند.

این ثبت نام‌ها در ظرف زمانی شش ماهه برای شورای محترم نگهبان فرصت لازم را در انجام وظیفه مقرر در قانون اساسی پدید آورده است و زمان مناسب برای رسیدگی و احراز صلاحیت‌ها آماده شده است تا حقوق حقه داوطلبان رعایت کامل شود.

مشارکت گسترده در مرحله پیش ثبت نام و دعوت همگان به ثبت نام القائات ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه را باطل کرد که می‌گفتند نظام و ارزشگرایان در پی مشارکت محدود مردم هستند تا رای مطمئن داشته باشند.

سیاست دعوت ملی و همگانی، مدعیان جناحی و تحت تاثیر القائات بیگانگان را غافلگیر کرد و تبلیغات منفی آنها را خنثی و به زیان آنان برگرداند.

اکنون با عنایت به اصول اعلامی امام خامنه‌ای در مشارکت بیشتر، سلامت،و امنیت و رقابت سالم، دوران تحقق و اجرای این اصول شروع می‌شود.

حزب مؤتلفه اسلامی از نامزدهای عضو و طرفدار حزب انتظار دارد درباره احراز شرایط نمایندگی مجلس شورای اسلامی، اندیشه ورزانه فرصت گذاری کنند تا در صورت رای مردم، با نگرش گسترده و شناسایی ماهیت نمایندگی ملت و آگاهی نسبت به ۲ وظیفه مهم مجلس یعنی قانون گذاری و نظارت و برنامه‌های لازم را در اجرای بیانیه گام دوم، رفع مشکلات کشور، تنقیح قوانین و روابط مجلس با دولت و قوه قضاییه به برنامه‌های حزب مؤتلفه اسلامی توجه کنند.

از وزارت محترم کشور و مسئولان انتخاباتی، تشکر و تقدیر نموده و انتظار داریم همینطور که در پیش ثبت نام تدبیر شایسته کردند، برای اطمینان خاطر کامل ثبت نام کنندگان و ملت در برگزاری انتخاباتی مردمی با سلامت و امنیت کامل، تدابیر لازم را اتخاذ و اعلام کنند.

حزب موتلفه اسلامی آمادگی خود را برای همفکری و همکاری با همه مسئولان انتخابات اسفند ۱۴۰۲ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اعلام و از ملت می‌خواهد که با حضور هوشمندانه در ماههای آینده زمینه برگزاری شایسته‌ترین انتخابات را با انتخاب نمایندگان تحول آفرین، شجاع و پاک میسر سازند.

《 پیش به سوی مجلسی تحول آفرین در گام دوم》 

حزب مؤتلفه اسلامی

مرداد ۱۴۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.