عوامل گروهک منافقین در کشورهای اروپایی که وظیفه داشتند از میان هوادارانشان و ایرانی های مخالف جمهوری اسلامی برای شرکت در تجمع پاریس جمعیت فراهم کنند، نهایتاً موفق به جمع آوری 2750 نفر شدند که فقط 105 نفر آنها ایرانی بودند!

به گزارش جماران؛ افشای جزئیاتی از تجمع 10 تیر منافقین در پاریس باعث شد تا مشکلات درونی این گروهک بیش از پیش آشکار شود.

عوامل گروهک منافقین در کشورهای اروپایی که وظیفه داشتند از میان هوادارانشان و ایرانی های مخالف جمهوری اسلامی برای شرکت در تجمع پاریس جمعیت فراهم کنند، نهایتاً موفق به جمع آوری 2750 نفر شدند که فقط 105 نفر آنها ایرانی بودند.

بر اساس گزارش های دقیق، مجموع حاضرین در تجمع 2760 نفر بوده اند که 160 نفر از آنها پناهنده سوری، 150 نفر پناهنده افغانستانی، 175 نفر اتباع کردی، 105 نفر پناهنده های عراقی، 30 نفر اتباع انگلیسی و 1850 نفر نیز جنگ زده های اوکراینی بوده اند.

در گزارشات منافقین از مراسم 10 تیر پاریس قید شده است که در مجموع فقط 290 ایرانی در مراسم حاضر شده اند که 185 نفر آنها از اعضای رسمی گروهک رجوی بوده و فقط 105 نفر هوادار منافقین بوده اند.  

منافقین برای فراهم کردن جمعیت از سوئد 32 اتوبوس در نظر گرفته بودند که 16 دستگاه با مسئولیت «دکتر علی هاشمی (دامغانی)» مختص استکهلم بوده و 15 دستگاه اتوبوس نیز با مسئولیت «وفا شریعتمداری»برای سایر شهرهای سوئد در نظر گرفته شده بود.

2 یا 3 دستگاه اتوبوس نیز با مسئولیت «داوود رهبر» برای کشورهای لیتوانی و استونی در نظر گرفته شده بود که محل استقرارشان با دیگر افراد متفاوت بوده است.

مسئولیت هر سه نفر فوق با «یوسف کیانی» بوده که وی در مکالمه ای با یکی دیگر از اعضای منافقین گفته است:

«در آلبانی از من تعهد گرفتند که تعداد اتوبوس ها را دو برابر کنم! من حتی اگر بتوانم چنین جمعیتی را جمع کنم، تردد، امنیت و مدیریت آنها بسیار مشکل است...بزرگترین مشکل ما بحث اسکان هست، چون مسئولین سازمان اولویت اسکان را به بچه های آلبانی و آمریکا داده اند و در مورد ما گفته اند که همه چیز با خودمان است! آخه ما چطوری مسأله مالی را حل کنیم؟! دکتر علی (اشاره به «علی هاشمی» مسئول اتوبوس های استکهلم) هم گفته که اصلاً نمیاد و هر کاری دلشان خواست بکنند. دکتر علی گفته اگر همه هواداران سوئد را جمع کنیم، 30 دستگاه اتوبوس پر نمی شود و دوباره باید سراغ اوکراینی ها و افغانی ها برویم که آن هم داستان خودش را دارد..».

با توجه به اینکه آلمان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بیشترین تعداد متواریان و هواداران منافقین را در خود جای داده است، مسئولین این گروهک بیشترین فشار را بر عوامل جمع آوری جمعیت و اعزام اتوبوس از آلمان آوردند و با تأکیدات فراوان بر حیثیتی بودن مراسم 10 تیر امسال در پاریس قصد داشتند تا بخش قابل توجهی از جمعیت را از آلمان تأمین کنند.

با این وجود تنها 10 دستگاه اتوبوس از آلمان اعزام شد که 4 دستگاه از برلین با مسئولیت «ماجد»، «حمزه»، «مهران» و «خ رویا» به علاوه دو دستگاه از شهر کلن با مسئولیت «هدی عمرانی» و «فخری»، 2 دستگاه از دوسلدورف تحت مسئولیت «نادر وثوقی» و «بهرام آشپز» و دو دستگاه دیگر نیز از سایر شهرهای آلمان بودند.

ظرفیت هیچ کدام از اتوبوس های اعزام شده از آلمان تکمیل نشد و این در حالی است که دو سوم کل جمعیت اعزام شده از آلمان غیر ایرانی و از اتباع دیگر کشورها و عموماً از میان آوارگان جنگ اوکراین بوده است.

به عنوان نمونه، در یکی از اتوبوس های اعزام شده از آلمان فقط 9 ایرانی حضور دارند و مابقی عموماً آوارگان جنگ اوکراین هستند.

مسئولین منافقین در آلبانی که از اوضاع عدم توجه و استقبال ایرانی ها نسبت به این مراسم باخبر شده اند، به مسئولین اعزام اتوبوس ها از کشورهای مختلف تأکید کرده اند که برای اعزام اتباع غیر ایرانی افرادی را انتخاب نمایند که شباهت ظاهری بیشتری به ایرانی ها داشته باشند!

دو اتوبوس از دانمارک هم با همین نسبت جمعیت اتباع غیر ایرانی که عموماً شامل جنگ زده ها و پناهندگان سیاسی بوده است، به پاریس اعزام شدند.

منافقین برای هواداران ساکن در ایتالیا نیز 15 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته بودند که در مجموع فقط 15 نفر ایرانی از این کشور به مراسم پاریس آمدند! مابقی هواداران ساکن در ایتالیا مواردی همچون مریضی مادر یا ترس از احتمال بمب گذاری در مراسم را بهانه عدم شرکت اعلام کردند.

گزارشات رسیده از عوامل و مسئولین اعزام اتوبوس از کشورهای اروپایی نشان می دهد که اتباع دیگر کشورها در طول مسیرهای رفت و برگشت و حتی در مدت کوتاه اقامت در پاریس نفرات منافقین را بسیار اذیت کرده و برخی از آنها تقریباً هیچ حرف شنوی از مسئولین تورها نداشته اند و همین امر نیز باعث اوج بی نظمی مراسم شده است.

 

حضور جنگ زده های اوکراینی در تجمع منافقین و شعار علیه روسیه!

 

اغلب جنگ زده های اوکراینی که به این تجمع اعزام شده اند حتی تصور می کرده اند که برای تجمعی در موضوع جنگ اوکراین و علیه روسیه به پاریس می روند و از این رو در طول مراسم با پرچم اوکراین، پلاکارهایی علیه روسیه حاضر بودند و حتی علیه دولت روسیه شعار داده اند.

اکثر افراد حاضر در این تجمع خصوصاً اتباع غیر ایرانی به وعده مسافرت رایگان یا همان «پاریس گردی»، به علاوه محل اسکان و غذای گرم با منافقین همراه شدند و همین افراد نیز از خدماتی که دریافت کرده بودند رضایت نداشتند.

وضعیت اسکان هواداران یا افراد اعزامی از کشورهای اروپایی یا آمریکا نیز در پایین ترین سطح ممکن قرار داشته است که از جمله آنها می توان به رزرو هتل های دو ستاره اشاره کرد که فقط وعده صبحانه و یک تخت به هر نفر اختصاص می دهند.

به عنوان نمونه در منطقه سرژی پاریس هتل «Hotel F1 cergy»، هتل «Hotel cowool cergy»، «premiere classorlyrungis» و در منطقه SANCHO PANCA هتل «Noisy-Le-Grand» برای اسکان جمعیت رزرو شده بود.

 

پذیرایی با بن های آب و غذا!

 

پذیرایی از حاضرین در تجمع نیز بر خلاف سالهای گذشته با بن های آب و غذا صورت گرفت که به نظر می رسد برای جلوگیری از دریافت های اضافه آب و غذا بوده است.

همچنین نفرات حاضر در تجمع سطح بندی شده و بنا به این دسته بندی بین 50 تا 100 یورو برای نفرات حاضر در تجمع در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارشات رسیده از تجمع منافقین در پاریس بی نظمی در این تجمع به قدری زیاد بوده که امکان پخش بسیاری از تصاویر و عکس های ثبت شده از این مراسم وجود ندارد.

 

شعار علیه منافقین در تجمع همین گروهک!

 

در گزارش یکی از اعضای منافقین حاضر در تجمع به سران گروهک در آلبانی ذکر شده است که در دقایقی از تجمع برخی از فارسی زبانان حاضر در مراسم اقدام به سر دادن شعار علیه گروهک منافقین کردند!

در مجموع، تجمع منافقین در اول ژوئیه یا همان 10 تیر 1402 برای این گروه که ادعای «آلترناتیو نظام ایران» می کند، یک رسوایی بزرگ بود؛ چرا که حداکثر 100 هوادار از سراسر اروپا جمع آوری کرد و این نشان می دهد این سازمان در میان مخالفین ایرانی ساکن اروپا نیز طرفدار ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.