جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد گفت: دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت رئیسی به حدی کوچک است که معمولا برای انتخاب وزیر و معاون وزیر با کمبود نیرو مواجه می‌شوند، انتخاب وزرا از دانشگاه‌های امام حسین و امام صادق و آستان قدس است، یعنی انتخاب افراد از بین کسانی که در دوران تصدی آقای رئیسی حضور داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مخالفت عباس علی آبادی گفت:

دایره انتخاب مدیران و وزرای دولت رئیسی به حدی کوچک است که معمولا برای انتخاب وزیر و معاون وزیر با کمبود نیرو مواجه می‌شوند، انتخاب وزرا از دانشگاه‌های امام حسین و امام صادق و آستان قدس است، یعنی انتخاب افراد از بین کسانی که در دوران تصدی آقای رئیسی حضور داشته‌اند.

شما که سابقه در زمینه نظامی دارید، آیا لازم نبود که به جای پذیرش مسئولیت وزارتخانه بسیار مهم صمت در همان مسئولیت‌های قبلی خود حضور پیدا می‌کردید، می‌دانید که امسال سال افزایش تولید و مهار تورم است! چرا در برنامه‌هایی که به مجلس ارائه کردید به صنایع خودروسازی و معدنی اشاره نکردید

قبلا هر وزیری که برای تصدی وزارت صمت معرفی می‌شد ابتدا در برنامه‌های خود، ساماندهی خودروسازی داخلی را به دقت ذکر کرده است اما بعد از انتخاب در دام مافیای خودروسازی افتاده است، چرا شما در برنامه‌های خود اشاره‌ای به این موضوع نکردید؟ و از کجا مشخص است که شما هم در دام مافیای خودروسازی نمیافتید.

آیا درست است که شما در مپنا با یورو حقوق ماهیانه ۶۰۰ میلیون تومان می‌گرفتید و از حقوق نجومی برخوردار بودید؟ موضوع مدرک تحصیلی شما چیست؟ تاریخ ورود شما به دانشگاه در مقطع لیسانس سال ۱۳۵۸ بوده، تاریخ اخذ لیسانس مکانیک از دانشگاه شریف سال ۱۳۶۸ است یعنی شما پس از ۱۰ سال توانستید مدرک لیسانس را دریافت کنید، آیا درست است که مدرک لیسانس شما را آقای آزاد صادر کرده در حالی که وی سال ۱۳۸۴ رئیس دانشگاه شریف شده یعنی ۱۶ سال پس از اینکه شما از مقطع لیسانس فارغ‌التحصیل شدید، فوق لیسانس شما را آقای رهبر از دانشگاه تهران و بر روی یک کاغذ ساده و بدون سربرگ در سال ۱۳۹۰ صادر کرده است.

 اطلاعاتی که به عنوان هیأت علمی و معاون دانشگاه به شرکت مپنا در زمان شروع مسئولیت داده‌اند با سال اخذ مدرک تحصیلی وی همخوانی ندارد.

آیا تابعیت خانواده خود را تأیید یا رد می‌کنید، بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، آیا شما قصد داشتید در صورت عدم اعتماد مجلس به خود برای مدیریت خاورمیانه شدن شرکت زیمنس تلاش کنید؟!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.