سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال گفت: امروز تهیه لوازم خانگی برای زوج‌های جوان امر بسیار دشواری است و باید ابزار و بستری فراهم کنیم که مردم و زوج‌ها بتوانند از لوازم خانگی ایرانی استفاده کنند، ممنوعیت وارادت کالاهای خارجی ابزاری برای فعالیت دلالان و گرانی کالاهای ایرانی شده است.

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال در مخالفت عباس علی آبادی گفت:

برنامه‌های وزیر پیشنهادی مشاهده می‌شود که به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم بی‌توجهی شده است.

چرا نباید در دولتی که مدعی عدالت محوری بوده است و با این شعار آمده در مناطق محروم برای ایجاد صنایع اقدامی شود.

ایشان در حوزه بخش خصوصی موفق بودند و بنده منکر آن نیستم اما به عنوان یک دولت‌ مرد ثابت نشدند که تعامل ایشان با مجلس چگونه خواهد بود.

در برنامه‌های وزیر پیشنهادی برای احیای معادن و اختصاص درصدی از ارزش افزوده معادن به مناطق محروم دیده نمی‌شود.

علی‌آبادی باید توضیح دهد که در برابر حذف قیمت دستوری چه برنامه‌ای برای تنظیم بازار دارد.

امروز کمتر از ۱۰ نفر رایزن بازرگانی داریم، حال برنامه شما برای افزایش رایزن‌های بازرگانی در کشورهای هدف چیست؟ ما امروز برخی از بازارهای هدف را از دست می‌دهیم چرا که سفارتخانه‌های ما توان چانه زنی در حوزه اقتصادی را ندارند و صرفا به یک مرکز سیاسی تبدیل شده‌اند و برنامه شما نیز در این حوزه بسیار ضعیف است.

امروز تهیه لوازم خانگی برای زوج‌های جوان امر بسیار دشواری است و باید ابزار و بستری فراهم کنیم که مردم و زوج‌ها بتوانند از لوازم خانگی ایرانی استفاده کنند، ممنوعیت وارادت کالاهای خارجی ابزاری برای فعالیت دلالان و گرانی کالاهای ایرانی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.