سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری اسلامشهر گفت: یک بیمارستان در اسلامشهر 14 سال طول کشیده است! این نباید اینطور باشد. شاءالله تا پایان سال بخش هایی از بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش جماران؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری اسلامشهر گفت: امروز کار مدیران باید مضاعف بشود، این نیاز کشور است. یک بیمارستان در اسلامشهر 14 سال طول کشیده است! این نباید اینطور باشد. ان شاءالله تا پایان سال بخش هایی از بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیسی: نشاط زمینه رشد جامعه است؛ مسئولین زمینه ایجاد نشاط اجتماعی را فراهم کنند

رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری اسلامشهر گفت: معتقدم احداث یک اردوگاه تفریحی برای دختران و برای پسران اقدامی ضروری است

وی اف زود: یکی از نیازهای جدی امروز جامعه نشاط اجتماعی است. دشمن نمی‌خواهد تا مردم ما نشاط داشته باشند. مسئولین هر جایی که امکان دارد زمینه لازم برای ایجاد نشاط اجتماعی را فراهم کنند.

 

رئیس جمهور: صادرات نفتی و غیر نفتی با وجود تحریم دشمن دچار وقفه نشد

رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: دشمنان می خواستند با تحریم و تهدید، تجارت و صادرات ما را دچار وقفه کنند، اما صادرات نفتی و غیر نفتی ایران دچار وقفه نشد.

سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع مردم اسلامشهر افزود: مردم با اندیشه و با انگیزه ای داریم که پشتوانه انقلاب شکوهمند اسلامی هستند، صدق این مدعا یک هزار شهیدی است که این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس جمهور افزود: این ادعا با وجود جانبازان و ایثارگرانی است که این منطقه تقدیم انقلاب کرده  و دیگر فرهنگ ایثار ، شهادت ،ایستادگی و مقاومت و  آداب و رسوم که در همه گویش ها و قومیت های مختلف در این منطقه در کنار هم انسجام یافته که این انسجام مثال زدنی است.

رئیسی ادامه داد: نقطه مشترک همه در این منطقه زندگی با سلامت و نقطه عطف، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است، همه گویش ها در پاسداری و صیانت از ارزش های اسلامی است، پاسداری و صیانت از خون مطهر شهیدان و ایثار ایثارگران و جانبازی جانبازان است، با تلاش مردم و جوانان این منطقه و تمامی ایران اسلامی با وجود خواست دشمن و تهدید و تحریم ها، امروز کشور در حال پیشرفت  در عرصه های مختلف اقتصادی ، تولیدی و اجتماعی است.

وی گفت: در مراکز تولیدی و صنعتی، همت جوانان ما آن است که با وجود  تحریم ها مشکلی ایجاد نشود، با پیشرفت های خوبی که در صنایع هسته ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم ، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد ،اراده پولادین مردم باعث شد تا کار و پیشرفت و فعالیت در این کشور به نحوی باشد که هر کسی به کار دانش بنیان نگاه می کند، تعجب می کند.

رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: دشمنان می خواستند با تحریم و تهدید، تجارت و صادرات ما را دچار وقفه کنند، اما صادرات نفتی و غیر نفتی ایران دچار وقفه نشد.

ادامه دارد...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.