کیست که از میزان ارادت و عشق رهبری به امام خمینی بی اطلاع باشد؟ و کیست که نداند ایشان صدها بار فرموده اند که همه هر چه دارند از برکت مجاهدات و تلاش های امام خمینی است؟ و کیست که نداند رهبری، بزرگ ترین افتخار خود را شاگردی مکتب امام خمینی می داند و به این امر، صدها بار با صدای رسا اذعان کرده است.

پایگاه خبری جماران: در یکی دو روز گذشته مطلبی از قول حجت الاسلام ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در صفحه اینستاگرام رسمی وی در خصوص بزرگی شأن رهبر معظم انقلاب اسلامی بازتاب یافته شده است که وی طی آن مدعی شده است: «نگرانی ما برای ۵۰۰ سال آینده است و به ضرس قاطع می‌گویم که تا پانصد سال آینده شخصی هم‌چون آیت‌الله خامنه‌ای نخواهیم داشت کما این‌که در هزار سال گذشته هم آیت‌الله خامنه‌ای نداشته‌ایم».

به نظرم این مطلب حداقل با این مضمون نمی تواند مورد قبول جناب نواب بوده باشد و شاید مناسب باشد تا ایشان به تصحیح آن اقدام کنند چرا که این مطلب آشکارا در تعریض به ساحت امام خمینی است.

این در حالی است که که حضرت آیت الله خامنه ای همین امسال در مراسم 14 خرداد با تبیین شخصیت امام خمینی فرمودند، «بسیاری از ابعاد شخصیت امام بزرگوار ما همچنان ناشناخته است. درواقع نسل کنونی انقلاب،‌ نسل جوان ما به‌خصوص،‌ امام عزیز را به‌درستی نمی‌شناسند. عظمت امام را نمیدانند. امام را با امثال این حقیر مقایسه میکنند در حالی که فاصله بسیار زیاد است. فاصله نجومی است».

البته این اولین افاضات از این دست نیست و سال قبل هم یکی از روحانیون مشابه همین مطالب را افاضه کرده بود که جا دارد این بار هم مطلبی که سال گذشته در نقد آن گفته مطرح کرده بودم را بازگویم  شاید در نظر امثال آقای نواب بنشیند.

 

»»»در اینجا بخوانید: هدف، تخریب آیت‌الله خامنه‌ای است/ ملاحظه‌ای بر یک توییت جنجالی

 

عظمت شخصیت امام به اندازه ای است که با چنین مطالبی، ذره ای خدشه بر آن وارد نمی شود، اما بیان چنین دیدگاههای عجیبی شادی دشمنان و تخریب آیت الله خامنه ای می شود. کیست که از میزان ارادت و عشق رهبری به امام خمینی بی اطلاع باشد؟ و کیست که نداند ایشان صدها بار فرموده اند که همه هر چه دارند از برکت مجاهدات و تلاش های امام خمینی است؟ و کیست که نداند رهبری، بزرگ ترین افتخار خود را شاگردی مکتب امام خمینی می داند و به این امر، صدها بار با صدای رسا اذعان کرده است.

کیست که نداند رهبری معظم انقلاب، بزرگ ترین مروج و مبلغ  شخصیت و سلوک امام خمینی بوده و هست؟ 

پس چه فایده ای بر سخنانی مانند اظهارات اخیر جناب نواب مرتب است؟ اگر هدف بالابردن آیت الله خامنه ای پیش چشم مخاطب است که با این سخنان هدف یاد شده محقق نمی شود؛ اگر اما اگر اغراض دیگری در میان است باید به خدا پناه برد!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
15 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.