خوب است به دوستان روزنامه ایران یادآور شوید که همین چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در حکم رییس جدید روزنامه اطلاعات بر سیاست چند ضلعی نظام تأکید کردند. بهتر است روزنامه دولت از همین سیاست پیروی کند. و در همین سالگرد ارتحال امام رهبر انقلاب با بیانات خود از تندروی ها و تخریب ها و حماقت های به ظاهر انقلابی منع کردند. خوب است کارگزاران دولت همان مطالب را آویزه گوش کنند.

پایگاه خبری جماران: امروز توییتر روزنامه ایران که ارگان رسمی دولت محترم است در مطلبی عجیب از ملاقات گروهی از بزرگان یاد کرده است. در این باره لازم است نکاتی را با وزیر محترم ارشاد که این روزنامه زیر مجموعه وزارتخانه ایشان محسوب می شود، درمیان بگذاریم. 

نکته اول آنکه شایسته روزنامه دولت نیست که خبری را که نمی تواند از غیر منابع خاص به دست آورده باشد، منتشر کند. به حمد الله آنقدر دوستان خاص تریبون دارند که می توانند خود اقدام به انتشار اینگونه خبرها کنند. 

نکته دوم آنکه این جلسات بین بزرگان و یا بین دوستان همواره در حال برگزاری است. این جلسه چه اهمیتی داشته که توییت نویس روزنامه ایران آن را چنین برجسته کرده است؟

و نکته سوم مطلبی است که بهانه اصلی این نوشتار است. در توییت مذکور نوشته شده: «گفته می‌شود اقدامات مربوط به اعتراضات اجتماعی و مباحث سیاسی انتخابات آتی، موضوع این جلسه بوده است.» 

جناب آقای وزیر می دانند که این مطلب کاملا دروغ است و مطابق کسب اخبار از شخص آقایان، این خبر هیچ بهره ای از واقعیت ندارد. اما بر فرض صحت، یک خبرنگار از کجا به محتوای این جلسه دسترسی پیدا کرده است؟ همه می دانیم که یک خبرنگار ساده هرگز به خود اجازه نمی دهد نسبت به انتشار چنین مطلبی اقدام کند. 

ضمن آنکه انتشار این مطلب هم در شرایط حاضر به شدت اشتباه است و می تواند بار امنیتی سنگینی داشته باشد. یعنی دو رییس جمهور این کشور و یادگار امام درصدد چه اقداماتی برای اعتراضات اجتماعی بوده اند؟ آیا قرار است تحرکات اجتماعی و مثلا حوادث و اغتشاشات را تحریک کنند؟ یا آنها را ممانعت نمایند؟ این بزرگواران کدام اختیارات را دارا هستند که بخواهند چنین کنند؟ و آیا ….

واقعا این مطلب گنگ و مبهم که از ذهن نویسنده توییت نشأت گرفته کدامین هدف را تعقیب می کند؟ آیا این نوع خبر رسانی ها، اوضاع آشفته ای از کشور را به دشمنان  نشان نمی دهد؟ و آیا آدرس غلطی به مخالفان جمهوری اسلامی ارسال نمی کند؟

آیا سابقه این بزرگواران که همیشه مشکل گشای کشور بوده اند، با این دروغ پردازی های بچگانه متناسب است؟

و نکته آخر آنکه خوب است به دوستان روزنامه ایران یادآور شوید که همین چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در حکم رییس جدید روزنامه اطلاعات بر سیاست چند ضلعی نظام تأکید کردند. بهتر است روزنامه دولت از همین سیاست پیروی کند. و در همین سالگرد ارتحال امام رهبر انقلاب با بیانات خود از تندروی ها و تخریب ها و حماقت های به ظاهر انقلابی منع کردند. خوب است کارگزاران دولت همان مطالب را آویزه گوش کنند. 

از ما گفتن. سالها قبل روزنامه ایران حال و روز خوشی نداشت…آن زمانه را یک بار دیگر مرور کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
17 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.