در این دیدار آیت‌الله مقتدایی ضمن خیر مقدم به مدیر نمایندگی موسسه در قم و همراهان مطالبی درباره دانشنامه امام خمینی مطرح کرد. وی همچنین امام را از نظر علمی یک عالم مبرز و فرهیخته، همراه با تقوا و پرهیز از خلاف روش و مبانی اسلام و مسلط به وضع روز و سیاست دانست.

به گزارش جماران؛ روز یکشنبه 10/11/1400 حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در قم با آیت الله مقتدایی در دفتر ایشان دیدار کرد. 

در این دیدار آیت‌الله مقتدایی ضمن خیر مقدم به مدیر نمایندگی موسسه در قم و همراهان مطالبی درباره دانشنامه امام خمینی مطرح کرد. وی همچنین امام را از نظر علمی یک عالم مبرز و فرهیخته، همراه با تقوا و پرهیز از خلاف روش و مبانی اسلام و مسلط به وضع روز و سیاست دانست.

وی بیان کرد: تأکید امام پس از انقلاب، این بود که تمام قوانین جاری باید طبق موازین شرع و اسلام باشد و من آن زمان عضو شورای عالی قضایی بودم. ما در آنجا قوانین را با شرع و اسلام تطبیق و به مجلس اعلام می‌کردیم. 

آیت الله مقتدایی در ادامه بیان کرد: امام کار بزرگی را به عنوان حکومت اسلامی انجام داد و نظر امام این بودکه این حکومت مانند حکومت رسول الله است. 

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری ضمن تشکر از آیت الله مقتدایی، شرح اجمالی درباره دانشنامه امام خمینی و گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و بین المللی موسسه بیان کرد. 

وی همچنین خطاب به آیت الله مقتدایی گفت: درس شما جزو معدود درسهایی است که محور آن نظر امام خمینی است که بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.