مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان علی لاریجانی علیه هیچ کاندیدای انتخاباتی، جزوه منتشر نکرده است و اظهارات خضریان عضو جبهه پایداری و نماینده تهران در مجلس عاری از حقیقت است.

به گزارش جماران؛ علی خضریان، عضو جبهه پایداری و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی مجلس مدعی شد که علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس، مرکز پژوهش‌ها را مأمور کرده بود جزواتی علیه رئیسی و قالیباف «در انتخابات ۹۶» آماده و منتشر کند.

اما خبرنگار جماران گزارش می دهد که مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان علی لاریجانی علیه هیچ کاندیدای انتخاباتی، جزوه منتشر نکرده است و اظهارات خضریان عاری از حقیقت است.

طبق گزارش خبرنگار جماران، ماجرا از این قرار است که چند سال پیش چهره ای که کاندیدای ریاست جمهوری بود طی یک مناظره در دانشگاهی مدعی شد، «مرکز پژوهش‌ها علیه ما جزوه بیرون می‌دهد» که این صحبت بسیار نادرست بود و مطمئنا که چنین امری صحت ندارد، چرا که کارنامه مرکز پژوهش‌ها بر خلاف طرح چنین مباحثی است. اظهارات خضریان نماینده تهران عاری از حقیقت است و کاظم جلالی، رییس وقت مرکز پژوهش‌ها در همان سال ۹۷ به این شایعه پاسخ داده و آن را تکذیب کرد.

کاظم جلالی در آن زمان در واکنش به ادعای مطرح شده گفته بود: «اخیرا کسی در مناظره در دانشگاه گفته زمانی که کاندیدای ریاست‌جمهوری بوده هرروز در مرکز پژوهش‌ها علیه او جزوه چاپ می‌شده است که این سخن ناصوابی است. اگر ما این کار را کردیم، با تاریخ انتشار و موضوع رسانه‌ای کنید، قطعا اگر اشتباهی صورت گرفته باشد، عذرخواهی می‌کنیم؛ البته که این‌طور نبوده است».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.