ویژه نامهٔ «حضور» به مناسبت چهلمین روز درگذشت یار امام و انقلاب زنده یاد حجة الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور (ره) منتشر شد.

پایگاه اطلاع رسانی جماران: به مناسبت چهلمین روز ارتحال دوست قدیمی امام خمینی(س) مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، ویژه نامه ای با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام و موسسه جماران منتشر شد.

در این ویژه نامه پیام های تسلیت مقام معظم رهبری، یادگار معزز امام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و برخی دیگر از شخصیت ها و مجامع درج شده است.

یادداشت ها و گفت و گوهای ارزشمندی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور از جمله یادداشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و گفت و گوی جماران با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری از دیگر بخش های خواندنی این ویژه نامه است.

متن یادداشت ها و گفت و گوها در چند روز آینده به تدریج از طریق پایگاه اطلاع رسانی جماران منتشر خواهد شد.

این تلاش ناچیز تقدیم می شود به روح بلند جانباز سرافراز خط امام خمینی، سید علی اکبر محتشمی پور که از ابتدای نهضت به جمع یاران و شاگردان امام پیوست، با رهبر کبیر انقلاب اسلامی راهی نجف در تبعید و نوفل لوشاتو در ماه های منتهی به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد و تا روزهای آخر در خط امام باقی ماند و توفیق ایجاد، بازسازی و مدیریت بیت تاریخی حضرت امام و مدرسه علمی امام خمینی در نجف را عهده دار بود.

 

دانلود ویژه نامهٔ چهلمین روز ارتحال جانباز امام و انقلاب زنده یاد سیّد علی اکبر محتشمی پور(ره)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.