وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به رییس جمهور آمریکا نوشت: «نیروهای آمریکایی هیچ کاری در فاصله ۷ هزار مایلی از خانه خود ندارند که ملوانان ما را در سواحل خودمان در خلیج فارس تحریک می‌کنند».

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در حساب خود در توییتر در مورد پیام تهدیدآمیز ترامپ علیه نیروهای ایران نوشت: ارتش آمریکا تا کنون بیش از ۵۰۰۰ مورد ابتلا به «کووید۱۹» دارد. ترامپ باید به نیازهای آنها رسیدگی کند، نه اینکه در تهدیداتی که مایه خوشحالی تروریست‌های صدام است، دخیل شود.

نیروهای آمریکایی هیچ کاری در فاصله ۷ هزار مایلی از خانه خود ندارند که ملوانان ما را در سواحل خودمان در خلیج فارس تحریک می‌کنند.»

دیروز دونالد ترامپ،  رییس جمهوری آمریکا، در توییتی مدعی شده بود: «به نیروی دریایی دستور داده‌ام به سمت همه قایق‌های مسلح ایرانی که قصد مزاحمت برای کشتی‌های ما را دارند، شلیک و آنها را نابود کنند.»

 البته چند ساعت بعد، معاون وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا در توییت اخیرش تنها سعی داشته به ایرانیان هشدار دهد که کشتی‌های آمریکایی حق دفاع از خود را دارند و از دستور ترمپ ابراز بی اطلاعی کرد!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.