به گزارش جماران؛ سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی نوشت:

«خوی استعمارگر و تروریسم دولتی، نه در آن سوی مرز که در سوی دیگر کره زمین تا به آنجا رسید که به خود اجازه داد براساس توهمات و استدلال‌های جعلی تصمیمی اشتباه‌تر از همیشه اتخاذ کند و روی واقعی خود را که هرگز نتوانسته است با داعیه‌های دروغینِ بشردوستانه، از ملت ایران بپوشاند، بیش از پیش نشان داد ودر اقدام تروریستی دست به جنایتی دیگر زد و این‌بار قهرمان نبرد با داعش را نشانه گرفت.

امریکایی که داعش را برای فروش بیشتر سلاح و غصب چاه‌های نفت ایجاد کرد معلوم است از آزادمردی مجاهد که امنیت را برای مردم منطقه به ارمغان آورد، کینه کند و اینچنین وحشیانه و ددمنشانه خود را شرمسار تاریخ نماید. اکنون نیز از عکس‌العمل مردم آزادیخواه ایران وجهان و از شورو خشم ملت‌های به پا خواسته، آشفته ودستپاچه، ما را بی‌محابا به انهدام و تخریب میراث‌های فرهنگی و معنوی کشور عزیزمان تهدید می‌کند.

این ها همه نشان از خوی توحش غرب و داعش‌پرور ترامپ است. اگر بخواهیم به عقب برگردیم، امریکا بسیار به ایران بدهکار است، کودتای ٢٨ مرداد، نقش در سقوط دولت ملی دکتر مصدق، حمله نظامی به طبس، پشتیبانی از کودتای نوژه، حمایت از گروهک‌های ضدانقلاب و صدام در ٨ سال دفاع مقدس، انهدام هواپیمای مسافربری، حمله به سکو‌های نفتی ایران در خلیج‌فارس و خلق داعش و حمایت از آن و هم‌اکنون تحریم‌های ظالمانه، ترامپ و افراطیون اطرافش برای خروج از مشکلات داخلی و پیشبرد اهداف سیاسی و تبلیغات انتخاباتی که دارند، قطعا به دنبال تشنج‌آفرینی در منطقه‌اند. حکام اروپایی هم چاره کار خود را سر خم کردن در برابر سیاست‌های سبعانه امریکا کرده‌اند و خود را با این ویژگی‌ها تطبیق داده‌اند. چگونه با این ظلم‌محوری، دم از صلح‌طلبی می‌زنند و شعار جهانی شدن سر می‌دهند. سازمان ملل و شورای امنیت هم بیش از آنکه بدون تبعیض، در خدمت همه جوامع جهانی باشند، به دنبال تامین منافع دولتی که بودجه‌اش را تامین می‌کند، هستند و جرات صراحت و گستردن عدالت را ندارند. اما ایران و ملت‌های آزاده جهان، استوارتر ازهمیشه برخاسته و به لطف پروردگار شروع زوال حکومت قلدرمآب امریکا با دست‌های آغشته به خون ترامپ رقم خورده است و با این تهدیدها، در منجلابی که به وجود آورده، بیشتر فرو خواهد رفت. انشاءالله.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.