گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

اسماعیل نجار: حضرت امام همواره بر خدمت بی منت تأکید داشتند

ما در حرم امام حاضر شدیم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام، تجدید قوا کنیم و برای مردم عزیزمان خدمتگزار باشیم. اما خدمتگزار بی منت، که حضرت امام همواره بر آن تأکید داشتند؛ بالاخص خدمتگزار محرومین، مستضعفین و پابرهنگان.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تأکید بر اینکه دیدن حرم امام باعث تجدید قوای خدمت به مردم می شود، گفت: هر وقت در حرم امام حضور پیدا کردم برای ادامه و استمرار حرکت انقلابی امام، احساس بسیار خوبی به من دست داده است.

اسماعیل نجار در گفت و گو با خبرنگار جماران، با تبریک هفته دولت اظهار داشت: کلام و چهره نورانی امام بسیار تسکین دهنده و در عین حال، حرکت دهنده بود. انسان وقتی امام  را می دید عظمت وجودش را پی می برد و حرکت انقلابی  امام را با تمام وجود لمس می کرد.

معاون وزیر کشور تأکید کرد: ما این توفیق را بارها داشتیم که اول بازگشت حضرت امام به کشور در مدرسه رفاه به محضرشان برسیم و این توفیق را داشتم که روز اول در محل پیچ فرودگاه امام به سمت میدان آزادی برای اولین بار از نزدیک زیارتشان کنیم. من از همان پیچ تا میدان امام دنبال بلیزر امام دویدم. چندین بار هم قم این توفیق را داشتم.

وی گفت: با دیدن امام انقلابی گری در انسان حیاتی دوباره می گرفت و تجدید قوایی برای ادامه کار و انقلاب می شد. حرم حضرت امام نیز همین حالت را دارد. واقعا هر وقت در حرم امام حضور پیدا کردم برای ادامه و استمرار حرکت انقلابی امام، احساس بسیار خوبی به من دست داده است.

نجار با اشاره به تجدید میثاق کارکنان وزارت کشور با آرمان های امام خمینی(س) گفت: ما در حرم امام حاضر شدیم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های  امام، تجدید قوا کنیم و برای مردم عزیزمان خدمتگزار باشیم. اما خدمتگزار بی منت، که حضرت امام همواره بر آن تأکید داشتند؛ بالاخص خدمتگزار محرومین، مستضعفین و پابرهنگان.

وی در پایان گفت: امام خطاب به کوخ نشینان فرمودند « یک موی شما بر همه آن کاخ ‌نشین ها و آنهایی که در این انقلاب هیچ فعالیتی نداشتند، بلکه کارشکنی هم تا آن اندازه که می ‌توانستند می ‌کردند و الآن هم هر مقدار که بتوانند می‌ کنند، یک موی شما بر همه آنها ترجیح دارد؛ بلکه مقایسه یک موی شما با آنها نباید صحیح باشد.»(صحیفه امام، جلد 14، صفحه 261) اگر این امر همواره چراغ راه ما باشد، ان شاء الله این انقلاب به دست با کفایت امام زمان(عج) خواهد رسید و همه مشکلات جهان بشریت حل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.