گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

استاندار خوزستان اعلام کرد: تعطیلی ادارات این استان در روز چهارشنبه

به دلیل افزایش دمای هوا در استان خوزستان، ادارات این استان روز سه شنبه ساعت 12 تعطیل می شوند و روز چهارشنبه هم تعطیل هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال اینکه دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان خوزستان به بالای 50 درجه برسد، اعلام کرد: روز سه شنبه ادارات خوزستان ساعت 12 تعطیل می شوند و روز چهارشنبه را هم تعطیل اعلام می کنیم.

غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص احتمال تعطیلی ادارات این استان به دلیل گرمای هوا، اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی هفته گرمی را برای استان خوزستان پیش بینی کرده، تمهیدات لازم از قبل اندیشیده شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده، روزهای سه شنبه و چهارشنبه روزهای خیلی گرمی خواهد بود و دمای هوا در این روزها به 51 و 52 درجه خواهد رسید. به همین علت بنا شد که روز سه شنبه ادارات خوزستان ساعت 12 تعطیل شوند و روز چهارشنبه را هم تعطیل اعلام کنیم.

وی افزود: برای رعایت حال شهروندان و رعایت مسائل اداری و صرفه جویی در مصرف آب و برق و کنترل آنها در خوزستان که یکی از عمده ترین مصرف کنندگان برق در کشور است، این تصمیم را اعلام کردیم و سعی می کنیم با مدیریت بهینه، شرایط مناسبی را برای مدیریت برق کشور فراهم کنیم و کمک کنیم که استان خوزستان و کل کشور بتواند در این زمینه شرایط بهتری را سپری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.