نخستین جلسه معاونت اجرایی ستاد سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

نخستین جلسه معاونت اجرایی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی امام خمینی(س) عصر امروز(شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) با حضور اعضای این معاونت در جوار حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، مسعود آقابزرگی در این نشست گفت: در ستاد مرکزی بزرگداشت امام تصمیم گرفته شد که مراسم بزرگداشت حضرت امام همان روز ۱۴ خرداد برگزار شود و بر اساس تجربیات گذشته عمل می کنیم.

معاون اجرایی ستاد بزرگداشت امام خمینی در خصوص تعداد زائران شرکت کننده در مراسم سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) اظهار داشت: سقف جمعیتی ما نسبت به گذشته تغییر نمی کند و  برآورد ما برابر سال گذشته است که بخشی از آنها در قالب کاروان هایی از هشت استان کشور به حرم مطهر امام خمینی می آیند.

وی با تاکید بر ضرورت دقت در برنامه ریزی و اجرای برنامه های طراحی شده برای برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(س)  ادامه داد: همه ما خادم امام هستیم. ما برادران و خواهرانی هستیم که کنار هم نشسته ایم و برای هدف بزرگی قدم بر می داریم. توقع ما این است که نیروهایی که وارد مجموعه می کنیم منزلت این مراسم را حفظ کنند و با توجه به حساسیت هایی که هست نیروها را انتخاب کنیم و آموزش دهیم.

حاج آقابزرگی یادآور شد: وقتی کارها را با گذشته مقایسه می کنیم در خیلی زمینه ها پیشرفت کرده ایم. اما هماهنگ کردن این مراسم بزرگ، که کلیه مسئولین کشوری و لشکری و سفرای کشورهای خارجی در آن شرکت دارند، کار بسیار سختی است. با توجه به حساسیت هایی که هست هرکسی باید در حوزه کاری خودش ورود کند. اما ما بدون هماهنگی نمی توانیم کاری انجام دهیم.

در ادامه این نشست افراد شرکت کننده نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و فعالیت های عمرانی و خدماتی و اجرایی پیرامون برگزاری سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) و همچنین فرآیند صدور کارت دعوت برای خانواده معظم شهدا، جانبازان، قهرمانان ملی، مهمانان خارجی و کلیه مدعوین و نحوه ورود آنها به مراسم و جایگاه آنها در مراسم از جمله نکاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.