ابراز سخیف ترین برخوردها در عرف حقوقی و بین المللی با ارکان حاکمیت یک کشور حکایت از عمق دریوزگی و استیصال این قدرت های پوشالی دارد.

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حکایت از عمق دریوزگی و استیصال این قدرت های پوشالی دانست و از عکس العمل سریع و قاطع شورای امنیت ملی، مجلس شورای  اسلامی و رئیس جمهوری در این زمینه تقدیر کرد.

به گزارش جماران، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین

الحمدالله الذی جعل اعداء نا من الحمقاء

سپاس خدائی را که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد

تاریخ ملت ایران و فرزندان غیور او مالامال از صداقت، ایثار، دفاع از مظلوم  و مبارزه با ظلم و پلیدی ها است.

​در طول سال های انقلاب اسلامی، سپاه مظهر این فرزانگی و سرافرازی بوده است. سپاهیان قهرمان ما به شایستگی تمام در مقابل دشمنان ملت و سپاهیان شیطان جانفشانی ها کردند و ملت ایران را در جایگاه ممتاز منطقه ای و جهانی قرار داده اند.

​کینه و خباثت متراکمی که در اقدامات سراسر ظلم و فساد مشاهده می کنیم و اظهارات بدترین خلق خدا یعنی ترامپ، نتانیاهو، سفلگان عربستانی و بی سیرتان منافق دلائل روشن و محکم بر حقانیت راه نورانی و مستقیم ملت بزرگ ایران است. ابراز سخیف ترین برخوردها در عرف حقوقی و بین المللی با ارکان  حاکمیت یک کشور حکایت از عمق دریوزگی و استیصال این قدرت های پوشالی دارد.

​زهی افتخار و سربلندی برای سپاه پاسداران  انقلاب که بیش از چهل سال حافظ این مسیر حیاتبخش و عزت آفرین شده است.

​در این ایام مبارک همه افتخار می کنیم که پاسداریم و از اسلام، پرچم پیروز حسینی و نظام استوار اسلامی و حاکمیت حق و ولایت دفاع می کنیم و با فریاد بلند و برای هزارمین بار تکرار می کنیم: مرگ برآمریکا – مرگ برصهیونیزم و مرگ بر شیطان صفتان سعودی و منافق.

جامعه روحانیت مبارز از عکس العمل قاطع و سریع شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی و مواضع روشن و شایسته رئیس جمهور و سایر مسئولین محترم تقدیر نموده و انتظار دارد اقدامات بایسته عملی مکمل این مواضع باشد.

مسیر پیروزی ما: وحدت، همدلی، همبستگی، اقتدار ملی، تلاش، سختکوشی و پیروی از هدایت ها و تدابیر راهگشای رهبری معظم انقلاب است و چون گذشته با عنایات و الطاف بیکران الهی و ولی الله الاعظم  ارواحنا فداه اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق خواهیم ساخت.

"انه ولیّ التوفیق"

پیروز باد اسلام

پاینده باد انقلاب اسلامی

سرافراز باد ملت غیور ایران

پرافتخار باد سپاهیان قهرمان»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.