گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

عارف: اولویت دهه پنجم انقلاب «پیشرفت اقتصادی» است

در چهار دهه گذشته اقدامات خوبی انجام شده است. طبیعتا اگر پیشرفت را با شاخص های امروز در نظر بگیریم، امروز مهمترین موضوع مورد اهمیت معیشت مردم و اشتغال جوانان است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی حفظ انسجام و وحدت را دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز مهمترین موضوع مورد اهمیت مسائل اقتصادی در معیشت مردم و اشتغال جوانان است.

محمدرضا عارف در گفت و گو با خبرنگار جماران، حفظ انسجام و وحدت را مهمترین دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مردم پشت انقلابشان هستند و همراهی می کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در خصوص اولویت دهه پنجم انقلاب گفت: اولویت اولویت دهه پنجم انقلاب پیشرفت اقتصادی است. در چهار دهه گذشته اقدامات خوبی انجام شده است. طبیعتا اگر پیشرفت را با شاخص های امروز در نظر بگیریم، امروز مهمترین موضوع مورد اهمیت در مسائل اقتصادی معیشت مردم و اشتغال جوانان است.

وی تأکید کرد: فکر می کنم با انسجام و تدبیر بیشتر و داشتن یک برنامه مشخص، با توجه به اقدامات زیربنایی که شده، بتوانیم مسائل اقتصادی را سامان دهیم و به رشد اقتصادی هشت درصد که در سند چشم انداز پیش بینی شده برسیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.