سامانه هایی که برای پیگیری عدم دریافت بسته حمایتی دولت معرفی شده اند، هیچ کدام کار نمی کنند.

پایگاه خبری جماران: رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیمه شدگانی که بسته حمایتی برای آنها واریز نشده و کمتر از ۳ میلیون تومان حقوق دریافت می کنند می توانند با شماره ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی تماس گرفته و اعتراض خود را ثبت و اعلام کنند، افزود: کارشناسان ما در این مرکز مستقر هستند و به تمامی تماس ها پاسخ می دهند و پس از جمع بندی نظرات و اعتراضات به مراجع بالا دستی که وزارت رفاه است ارسال می شود. اما بررسی های ما نشان داد که این شماره پاسخگوی هیچ کس نیست.

124

 پیش از این سامانه «#۴*۴*» نیز برای این پیگیری ها معرفی شده بود. اما معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد این سامانه نیز گفت: اطلاعات در مورد راه اندازی این سامانه مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و پیگیریهایی که صبح امروز انجام داده ایم مشخص کننده است که هنوز این سامانه قابل استفاده نیست.

123

حالا معلوم نیست بیمه شدگانی که بر اساس تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین او واجد شرایط دریافت بسته های حمایتی دولت هستند و این بسته ها را دریافت نکرده اند از چه طریقی می توانند اعتراض خود را ثبت و سؤالاتی که در این زمینه برای آنها به وجود آمده را پیگیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.