گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

فرزند شهید اندرزگو: الگوی عموم مسئولین ما امثال شهیدان رجایی و باهنر است

من اعتقاد دارم انقلاب دارد مسیر مستقیم و راه صحیح خودش را پیش می رود. ان شاء الله روز به روز بهتر در مسیر انقلاب قرار می گیریم و پیروزی ها بیشتر می شود و به اهداف بزرگمان خواهیم رسید.

فرزند شهید اندرزگو با تأکید بر اینکه انقلاب دارد مسیر مستقیم و راه صحیح خودش را پیش می رود، گفت: بعضی ها با این مسیر فاصله دارند ولی باید به مرور در دستگاه ها و سازمان های کشور کسانی بر سر کار بیایند که ساده زیستی را در زندگی خود پیاده و از شهیدان رجایی و باهنر الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی اندرزگو در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد تطبیق ساده زیستی شهید رجایی با مسئولین امروز کشور اظهار داشت: شاید عده معدودی گاهی از قطار انقلاب و ارزش های انقلاب فاصله می گیرند ولی الگوی عموم مسئولین ما امثال شهیدان رجایی و باهنر است. در دستگاه ها و ادارات اجرایی، قضایی و مجلس شورای اسلامی مسئولین خوب زیاد داریم.

فرزند شهید اندرزگو افزود: رجایی و باهنر به عنوان یک الگوی در سطح بالا مطرح هستند و ما باید خودمان را به آنها برسانیم. بعضی ها فاصله دارند ولی باید به مرور در دستگاه ها و سازمان های کشور کسانی بر سر کار بیایند که ساده زیستی را در زندگی خود پیاده و از شهیدان رجایی و باهنر الگوبرداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه «ما فاصله نگرفته ایم» تصریح کرد: نسل جوان ما دارد خوب پیش می رود. خیلی از دهه هفتادی ها از ما هم جلوتر رفته اند. نسل دهه هفتادی مدافعین حرم می شوند. کسانی که نه انقلاب را دیده اند و نه جنگ را دیده اند شهدای ما را الگو قرار داده اند و مدافع حرم می شوند.

سید مهدی اندرزگو گفت: من اعتقاد دارم انقلاب دارد مسیر مستقیم و راه صحیح خودش را پیش می رود. ان شاء الله روز به روز بهتر در مسیر انقلاب قرار می گیریم و پیروزی ها بیشتر می شود و به  اهداف بزرگمان خواهیم رسید. عده معدودی هم که نتوانند خودشان را با این مسیر تطبیق دهند، قطعا ضرر خواهند کرد و آسیب خروج از مسیر اصلی انقلاب به خود آنها خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.