به گزارش ایرنا، سیدشهاب‌الدین چاوشی روز شنبه در آیین آغاز برنامه های هفته دولت در استان سمنان در مسجد جوادالائمه روستای دلازیان شهرستان سمنان ، افزود: با وجود تمام مشکلات دولت در شرایط کنونی، 606 طرح استان با بیش از پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.
وی با اشاره به اینکه شان مردم بالاتر از خدمات ماست، تاکید کرد : مردمی که 40 سال برابر استکبار ایستادگی کرده اند شایستگی خدمات بیشتری دارند.
استاندار سمنان با اشاره به عید غدیر، بیان کرد : به خاطر این که مردم در صحنه نبودند، آن حضرت 20 سال خانه نشین شد، این امر نشان از اهمیت حضور و همراهی مردم است.
وی تاکید کرد : نگاه دولتمردان در جمهوری اسلامی نگاه امام علی(ع) است یعنی با همراهی مردم حکومت را پیش می برند.
وی افزود: رهبری اشاره داشتند که در انقلاب مردم آمریکا را از ایران بیرون کردند و اکنون آمریکا از منطقه خارج شده است.
استاندار سمنان تصریح کرد : استکبار جهانی منافع خود را در منطقه از دست داده است و به دنبال احیای هویت خود در منطقه است و اساس دشمنی های آمریکا با ایران به همین دلیل است.
وی افزود : آنچه امروز در کشور مهم است این است که اختلافات سلیقه ای و جناحی نباید باعث جدایی داخلی شود، در حالی که دوران سختی مانند جنگ تحمیلی را با وحدت داخلی به سلامت گذراندیم.
چاوشی با اشاره به اینکه آمریکا با کل دنیا مشکل دارد ، گفت: دشمنی آمریکا فقط با ایران نیست و با رویکرد خصمانه خود با کل دنیا به مشکل خورده است .
وی با بیان اینکه مسوولان خود را تافته جدا بافته از مردم نمی دانند، افزود: اکثر مسوولان روستازاده هستند و امروز بیشتر روستاها از زیرساخت های مختلف بهره مند هستند و باید قدردان این خدمات جمهوری اسلامی باشیم.
وی با اشاره به مشکلات کشور، تاکید کرد : قوای سه گانه به دستور رهبری با هم هماهنگ شده اند که اقتصاد کشور را مقاوم سازی کنند تا هجمه ها آسیب کمتری به کشور بزند.
وی بیان کرد : حفظ روحیه وحدت مهمترین شرط عبور از بحران های مختلف دشمنان است.
چاوشی با اشاره به اینکه بوق های رسانه ای دشمنان تلاش دارند تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند، بیان کرد: مسوولان باید با انعکاس دستاوردها، برای رفع مسایل و مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد : بدخواهان اصلاح پذیر نیستند ولی دل های پاکی که با انقلاب گره خورده و اکثریت مردم را شامل می شود برای حفظ انقلاب کافی است.
چاوشی با اشاره به اینکه تبلیغات دشمن گسترده ولی در برابر اراده ملت ایران ناچیز است، بیان کرد : نباید در رفتار و عملکرد مسوولان کشور رخوت وجود داشته باشد.
در هفته دولت امسال 606 طرح با پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حوزه های عمرانی و سرمایه گذاری در هشت شهرستان استان سمنان بهره برداری می شود.
در این آیین 99 طرح شهرستان سمنان با یکهزار و 750 میلیارد ریال افتتاح شد.
استان سمنان 702 هزار نفر جمعیت در هشت شهرستان دارد.
6103/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.