غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مردم همواره در راس امور قرار داشتند و نظام جمهوری اسلامی بدون پشتوانه آحاد جامعه بی معناست.
وی اظهارداشت : باز کردن گره بسیاری از مشکلات تنها با اقدامات دولت امکان پذیر نیست و مردم با حمایت از تولید داخلی نقش غیر قابل انکاری در رونق اقتصادی دارند.
وی خاطرنشان کرد : کاهش بیکاری در کشور باید با رویکرد حزبی و گروهی ریشه کن شود و وظیفه همه مسوولان نظام جمهوری اسلامی است که به مردم خدمت کنند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : آحاد جامعه و مسوولان پشتیبان قوی برای نظام جمهوری اسلامی و دولت دوازدهم برای رفع مشکلات جامعه هستند.
کاتب ادامه داد : باید با روحیه جهادی و اعتقادی راسخ برای خدمت به مردم ، موانع و مشکلات را از سر راه برداشت و عزت و سربلندی این نظام سرافراز در گرو اتحاد و همدلی مسوولان است.
این نماینده مجلس، بیکاری و کمبود آب را 2 مشکل اساسی استان سمنان برشمرد و گفت : این مشکلات در دولت دوازدهم با هم افزایی بیشتر مسوولان نهادهای اجرایی برطرف شود.
وی تصریح کرد : در دولت تدبیر و امید با ارایه تسهیلات رونق تولید بخش قابل توجهی از واحدهای صنعتی غیرفعال و نیمه فعال استان سمنان به چرخه تولید بازگشت و این راهبردهای ارزشمند برای چهار سال آینده ادامه یابد.
به گزارش ایرنا ، در سال 96 ، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.8 درصد و 2 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.