آیت الله سید محمد شاهچراغی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : نهادهای اجرایی برای حمایت از فعالان اقتصادی در استان باید هماهنگ عمل کنند و نباید با کاغذ بازی های اداری، این افراد را برای اشتغالزایی بی انگیزه و دلسرد کرد.
وی اظهارداشت : مسوولان وظایف مشخصی را برای حمایت از تولید کنندگان داخلی دنبال کنند و برای افزایش اشتغال در استان نهادهای اجرایی تمام توان خود را بکار گیرند.
وی خاطرنشان کرد : تولید کننده برای ایجاد یک واحد تولیدی نیازمند امکانات و خدماتی از جمله برق و آب است و هر یک از دستگاه های اجرایی و سازمان های خدماتی برای ارایه امکانات مورد نیاز، مجوزی خاص را مطالبه می کنند و با دریافت هزینه های زیاد، تولیدکننده را تحت فشار قرار می دهند.
امام جمعه سمنان ادامه داد : تولید کننده با حمایت دولت قرار است در کشور اشتغالزایی کند اما بعضی از دستگاه های اجرایی با کاغذ بازی های اداری مانعی بزرگ برسر راه این سرمایه گذاران می شوند.
شاهچراغی اضافه کرد : دولت برای حمایت از تولید کنندگان باید تصمیم گیری صحیح و متمرکزی داشته باشد و دستگاه ها را در این زمینه هماهنگ کند.
خطیب جمعه بیان داشت : در نظر گرفتن تسهیلات و مشوق هایی از سوی دولت برای تولید کنندگان ضروری است و می توان برای تولیدکنندگانی که اشتغالزایی فراوانی دارند زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفت.
در استان سمنان بیش از 2 هزار و 10 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد.
استان سمنان هشت شهرستان و بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.