به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسنعلی عربی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت یازدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید افزود : کاروان خادمان حرم رضوی امسال در قالب 2 کاروان در سمنان حضور می یابند.
وی اظهارداشت : امسال نهمین سال حضور کاروان خادمان رضوی در سمنان است.
وی با بیان این که امسال سومین سال میزبانی استان از 2 کاروان خادمان رضوی است، ادامه داد : کاروان اول در شهر های مهدی شهر، گرمسار، آرادان و میامی و کاروان دوم در شهرهای سمنان ، دامغان، سرخه و شاهرود حضور می یابند.
رییس ستاد جشن های مردمی زیرسایه خورشید تصریح کرد : هر کاروان شامل یک مُبلغ، یک مداح و 2 عضو کاروان و یک مسوول هماهنگ کننده است و در مجموع 9 تن از خادمان امام رضا (ع) به استان سفر می کنند.
عربی عیادت از بیماران ، دیدار با خانواده شهدا، حضور در زندان ها و مراکز اصلاح تربیت ، دیدار با علما و طلّاب ، حضور در مناطق محروم و مراکز نگهداری ایتام را از جمله برنامه های این کاروان برشمرد.
وی یادآور شد : باتوجه به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی این کاروان از برخی کارگاه و کارخانه های استان بازدید و با کارگران دیدار می کند.
وی اضافه کرد : برنامه های مختلف به مناسبت دهه کرامت و با حضور خادمان کاروان رضوی از فردا تا سه مرداد در شهرها و روستاهای سمنان برگزار می شود.
به گفته وی استقبال عمومی از کاروان خادمان رضوی فردا ساعت 19 و 15 دقیقه در میدان کشاورز سمنان آغاز و اجتماع این آیین در محل امامزادگان علوی (ع) است.
از 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و تا سوم مردادماه سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شد.
7342/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.