به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود: دشمن با تحمیل ناامیدی در جامعه سعی دارد این امر را جلوه دهد که از نظام و انقلاب ما کاری ساخته نیست اما مردم با انسجام و وحدت همچون همیشه توطئه دشمنان را پاسخ خواهند داد.
وی بیان کرد: مردم ایران هوشیار و صابر هستند روزهای سخت زیادی را پشت‌سر گذاشته و از این بحران نیز عبور خواهند کرد.
وی با اشاره به ضرورت تلاش مسوولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: مسوولان باید به مردم توجه کرده و پاسخگوی نیازهای آنان باشند تا سوء مدیریت‌ها مردم را گله‌مند نکند.
خطیب جمعه سمنان با اشاره به تعیین تکلیف اخلال‌گران بازار سکه و ارز بیان کرد: قوه قضاییه باید هر چه زودتر این افراد و منابعی که حامی آنان بوده و مراکز خرید را شناسایی کنند.
وی تأکید کرد: رهبری در روشن شدن این وضعیت نامه‌ای به ریاست جمهوری نوشتند و مردم پشتیبان قوه قضاییه در روشن شدن این موضوع هستند.
شاهچراغی به ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: در این راه شهدای زیادی جانفشانی کردند و نباید خون آنان پایمال شود.
خطیب جمعه سمنان با اشاره به اینکه مردم از سوء مدیریت‌ها گلایه دارند، گفت: مسوولان باید به مردم توجه کنند تا کی باید این وضعیت از سوی مردم تحمل شود و مدیران ملزم به پاسخگویی هستند.
6026/م13397
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.