عباس قادری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: مسابقات کشوری تنیس در تیر امسال در رده‌های سنی زیر14، 12، 10 سال برگزار می شود و سمنان هم در بخش دختران و پسران آماده حضور در این دوره از رقابت هاست.
وی همچنین به میزبانی استان سمنان در کلاس داوری کشوری تنیس در مرداد ماه اشاره کرد و اظهارداشت : مسابقات کشوری تنیس در رده ب پسران نیز شهریورماه در سمنان برگزار می‌شود.
قادری، میزبانی استان سمنان در برگزاری مسابقات را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود همانند سایر میزبانی‌ها، برگزاری این دوره از مسابقات نیز مطلوب باشد .
رییس هیأت تنیس استان سمنان، زمین اختصاصی تنیس را مهمترین مطالبه ورزشکاران این هیأت دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات بزرگ کشوری نیازمند زمین اختصاصی تنیس است.
وی بیان کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان این زمین در اختیار هیأت تنیس قرار گرفت اما ساخت و احداث آن نیازمند تأمین اعتبار است.
قادری اظهار داشت: شروخ ساخت چهار زمین تنیس در سمنان با کمک حامیان مالی زده شد اما تکمیل آن نیازمند 4 میلیارد ریال اعتبار است.
به گزارش ایرنا، برگزاری مسابقات بزرگ کشوری نیازمند پنج زمین اختصاصی است در سمنان چهار زمین اختصاصی برای تنیس ، در شاهرود و گرمسار نیز 2 زمین اختصاصی برای تنیس در نظر گرفته شده است .
استان سمنان بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد بیمه‌شده‌گان رشته ورزشی تنیس بیش از 30 نفر هستند.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.