به گزارش ایرنا، سردار حسن سلامی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی شهرها و متناسب با ماه رمضان با همکاری شهرداری‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی، اجرای آیین های در مساجد ، دستگاه‌های دولتی، مراکز نیروهای مسلح را از جمله برنامه‌های شاخص این ایام برشمرد.
وی دیدار مختلف گروه ‌های جامعه از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس حضور آحاد مردم و جامعه ایثارگری در آیین گلباران گلزارهای شهدا و یادمان شهدای گمنام ، حضور گسترده جامعه ایثارگری و پیشکسوتان دفاع مقدس در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان نظامی ، همایش مودت نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، مسابقات ورزشی پیشکسوتان دفاع مقدس ، محافل قرآنی، نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس ، افتتاح یادمان شهید گمنام شهرستان آرادان را از دیگر برنامه‌های این روز ذکر کرد.
وی تصریح کرد : لازمه موفقیت در عرصه‌های مختلف حفظ این ارزش‌های انقلابی و حفظ روحیه جهادی رزمندگان است.
وی با بیان این که اگر این مناسبت‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی زنده بماند فضای اخلاق و نشاط اجتماعی در جامعه زنده خواهد ماند و برابر دشمنان منفعل نخواهیم شد، ادامه داد: با حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام آسیب های فرهنگی اجتماعی به حداقل خواهد رسید.
سلامی گفت : خرمشهر نماد مقاومت و پیروزی بزرگ در سال‌های دفاع مقدس بوده و از مناسبات بزرگ و ایام الله انقلاب بود که در این روزها در تاریخ انقلاب به وقوع پیوست و باید از این ایام پاسداری کرد.
وی بیان داشت : فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بوده و پرداختن به فتح خرمشهر پرداختن به هویت و امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: پیروزی‌های بزرگی که به دست آمد، حاصل مجاهدت رزمندگانی بود که جز سلاح نظامی به سلاح ایمان و معنویت مجهز بودند.
استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
7342/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.