به گزارش ایرنا ، آیت الله غلامرضا قندهاری روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه با تاکید بر این که مسوولان برای تبیین و فضا سازی برای تحقق این مهم تلاش کنند، افزود : استفاده از کالای ایرانی یکی از راهکارهای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی است.
وی ادامه داد : با استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی بسیاری از دغدغه ها در حوزه اشتغال از بین می رود و با استقبال جامعه از کالاهای ایرانی بی تردید وضعیت اقتصاد و کیفیت محصولات بهبود می یابد.
وی الزام استفاده از کالای ایرانی در سپاه را از برنامه های در حال اجرای این نهاد برشمرد ، گفت : استفاده از پیام رسان داخلی و فرهنگ سازی برای استفاده از آن در جامعه از دیگر برنامه های عقیدتی سپاه است.
وی اضافه کرد : از مسوولان انتظار می رود برای ارتقای پیام رسان های داخلی تلاش مضاعف داشته باشند تا قابل رقابت با پیام رسان های خارجی باشد.
قندهاری تصریح کرد : پیام رسان های خارجی که سرور آن ها در کشور نیست مشکلات زیادی در زمینه اجتماعی ، اقتصادی و اخلاقی را در کشور ایجاد کرده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به چهل سالگی عمر انقلاب بیان داشت : تمامی برنامه ریزی ها در حوزه عقیدتی و سیاسی با نگاه به این مهم صورت گرفته است.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد : برنامه ریزی ها در حوزه عقیدتی و سیاسی با نگاه به این مهم صورت گرفته است.
معاون عقیدتی و سیاسی سپاه قایم آل محمد (ص) استان سمنان گفت : سپاه استان برای هفته عقیدتی سیاسی بیش از 50 عنوان برنامه در نظر گرفته است.
محمدتقی خیری گنجی افزود : جامعه هدف برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج حوزه ها و پایگاه هاست.
وی برگزاری نشست های روشنگری ، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ سپاس از معلم ، دیدار با ائمه جمعه به صورت همزمان در سراسر استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن را برخی از برنامه های این هفته برشمرد.
به گزارش ایرنا، 12 تا 19 ماه اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شد.
6026/7342
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.