ایرج رئیسیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از صبح امروز بارش هایی در نقاط مختلف استان آغاز شده و احتمال شکل گرفتن سیلاب در نقاط مرتفع وجود دارد.
وی با اشاره به آغاز بارش تگرگ در شمال شهرستان مهدی شهر از صبح امروز، اظهارداشت : احتمال خسارت این تگرگ به سردرختی‌های منطقه وجود دارد و میزان خسارت ها پس از اتمام بارش ها از سوی کمیته های ارزیابی بررسی و اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال بارش برف، به راه افتادن سیلاب به ویژه در مناطق کوهستانی استان سمنان و در زمان حاضر در شمال مهدی شهر وجود دارد و مسافران از سفر غیر ضروری در این مناطق پرهیز کنند.
وی با بیان این که از صبح امروز بارش تگرگ در ارتفاعات مجن گزارش شده است، تصریح کرد : جمعه شب سیلاب به مناطق امان آباد و احمدآباد در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود خسارت‌هایی وارد کرده است که میزان خسارت پس از بررسی‌های بیشتر اعلام می شود.
رئیس پلیس راه استان سمنان به ایرنا گفت: تمام راه های استان در زمان حاضر باز است و اکنون بارش تگرگ و باران در شهرستان های مهدیشهر، گرمسار و گردنه آهوان در مسیر سمنان- دامغان گزارش شده است.
سرهنگ حسن خسروجردی افزود: رانندگان در زمان بارندگی با رعایت فاصله طولی، در رعایت قوانین بیشتر دقت کنند و هنگام عبور از مناطق کوهستانی با سرعت مطمئنه برانند.
هواشناسی از دیروز برای استان سمنان بارش پراکنده، ناپایداری جوی و کاهش دما تا 10 درجه سانتی‌گراد را پیش بینی کرده بود.
به گفته مسوولان بارندگی شدید بامداد امروز به روستای زرگر آباد دامغان خسارت زد.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.