**ملت ایران در 12 فروردین، عزت و عظمت ایران را به دنیا نشان داد
دامغان - ایرنا - امام جمعه دامغان گفت : مردم ایران در روز 12 فروردین 58 حرف ها را به عمل تبدیل و جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینیان در نماز جمعه این هفته شهرستان افزود : 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی است که مردم با حضور در پای صندوق های رای و دولت اسلامی انتخاب و عزت را به ایران هدیه کردند.
وی اضافه کرد : این روز بزرگ و به یاد ماندنی گوشه ای از رشادت های شهدا، امام راحل و ملت استوار است که با ایستادگی خود، عظمت ایران را حفظ کرده و عزت و سربلندی را به شیعه و ایران اسلامی بخشیدند.
حسینیان تصریح کرد : با گذشت قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی، هیچگاه در بین مردم یاس و ناامیدی از نظام و انقلاب ایجاد نشده و در تمامی صحنه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و علمی خوش درخشیده و از ایران و رهبری آن حمایت کردند.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف، بیان داشت : اعتکاف فرصتی برای تقویت نفس و بهترین راه برای ثبت و تقویت دینداری است.
امام جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت تصریح کرد : روز 13 فروردین فرصتی برای ایجاد آرامش و نشاط است که مردم باید ضمن احترام به طبیعت، آن را حفظ کرده و در کنار تفریحات سالم، عشق به طبیعت و حفظ آن را فراموش نکنند.
9856/6026
**شعار سال با همکار مردم و دولت محقق می شود
شاهرود - ایرنا- امام جمعه شاهرود گفت: شعار حمایت از کالای داخلی با همکاری مردم و مجموعه دستگاه های نظام محقق می شود.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در نمازجمعه این هفته شاهرود در مسجد مدرسه قلعه این شهر ، افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب که در اول سال بیان شد، مهم ، راهبردی و کاربردی است.
وی ادامه داد : مشکلات حل شدنی است با تکیه به جوانان و امکانات داخلی بیشتر نیازهای کشور رفع خواهد شد.
امینی جوانان را سرمایه های مهم کشور ذکر و اضافه کرد : دشمنان تلاش می کنند آن ها را نومید کنند و متاسفانه برخی در داخل در مسیر دشمنان گام برمی دارند.
خطیب جمعه شاهرود ادامه داد : رهبر معظم انقلاب از حدود یک دهه پیش شعارهای سال را بر پایه مسایل اقتصادی تعیین می کنند ، البته این شعارها پیوست های فرهنگی دارند.
امینی تصریح کرد: دولت تنها قوه مجریه نیست ، بلکه همه دستگاه های زیر مجموعه نظام را شامل می شود ، بنابراین در تحقق شعار سال همه دستگاه ها باید ایفای نقش کنند.
وی قاچاق کالا را یکی از مشکلات کشور خواند و گفت : جای سوال است وقتی در داخل و خارج می توانیم مشکلات امنیتی را به بهترین شکل حل کنیم ، چگونه قادر نیستیم مقابل قاچاق با شدت کار کنیم.
وی واردات بی رویه را دیگر مشکل اقتصاد برشمرد و از دولت خواست به کالاهایی که در داخل تولید می شوند اجازه ورود ندهد، ضمن این که باید با کسانی که در واردات فقط به دنبال سود هستند، اجازه فعالیت ندهد.
امام جمعه شاهرود بیان داشت : یکی از مشکلات اقتصادی نیز دشواری های موجود در امر صادرات است ، برخی از صادرکنندگان از قوانین دست و پا گیر گلایه های بسیار دارند.
وی تاکید کرد : مردم باید با تعصب ملی از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند و با خرید کالای داخلی فعالیت تولیدی ها را تداوم بخشند.
6167/6026/
**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.