ابوالفضل دربانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 42 هزار مترمربع بام مدارس استان در این طرح با چهار میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار ایزوگام می شود، اجرای این طرح از هفتم دی 96 آغاز شده و 6 ماه طول خواهدکشید و در قالب این طرح نگرانی از نمزدگی و شرایط بحرانی برخی بام مدارس استان سمنان برطرف می شود.
وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال 1397 مشکلات فنی بام تمام مدارس استان سمنان با اجرای طرح ایزوگام حل شود.
دربانی، تراکم دانش آموزی، پراکندگی مدارس و میزان خرابی، را سه شاخص در اولیت بخشی به اجرای طرح ایزوگام عنوان کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با یادآوری اجرای مرحله اول آسفالت و ایزوگام مدارس استان در 67 هزار مترمربع در 59 مدرسه استان با 10 میلیارد ریال هزینه از اردیبهشت 96، گفت: در مرحله اول در سمنان 20 هزار مترمربع، در شاهرود 20 هزار و 500 مترمربع، در دامغان 10 هزار مترمربع، در گرمسار و آرادان هفت هزار مترمربع، در سرخه 2 هزار و 900 مترمربع و در مهدی‌شهر چهار هزار و 100 مترمربع طرح آسفالت مدارس اجرا شده است.
وی با بیان اینکه حدود 37 درصد از مدارس استان تخریبی است، افزود: اعتبارات این اداره کل در سال جاری با 300 درصد رشد به 240 میلیارد و 650 میلیون ریال رسید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری بیشتمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان در اردیبهشت 97، گفت: در نوزدهمین جشنواره استان، خیران 180 میلیارد ریال متعهدشده بودند که 80 درصد از این میزان در حال اجراست.
6103 تهیه و انتشار: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.