به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان در حسینیه این نهاد افزود : مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن ، همواره از ولایت فقیه و ارزش های ملی و اسلامی دفاع کرده اند.
وی اظهارداشت : انقلاب ایران، برای همه اقشار جامعه به خصوص مستضعفان است و ملت فهیم و آگاه این کشور در طول 40 سال گذشته در مقابل یاوه گویی های دشمنان ایستادگی کردند.
وی خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی استعمارگری های نوین آمریکای ملعون در منطقه و کل جهان را خنثی کرد و استکبار جهانی را به گورستان جهل فرو برده است.
سردار سلامی اضافه کرد : با اراده ملت ایران اکنون دوران ذلت و خواری استکبار جهانی فرا رسیده است و اکنون مسوولان ارشد این کشور برای دیدار با حاکمان منطقه خاورمیانه، مخفیانه به این کشورها سفر می کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت : استکبار جهانی در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی با راه اندازی جنگ هشت ساله، تحریم های ناجوانمردانه و با رویکرد انزوا طلبی علیه ملت ایران، درصدد ناامید کردن مردم از آرمان های انقلاب بود اما آحاد جامعه با اتحاد و همدلی تمامی این توطئه ها را خنثی کردند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانیده سابق سپاه استان سمنان قدردانی و سردار حسن حسن زاده به عنوان فرمانده این نهاد منصوب شد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده :جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.