به گزارش ایرنا، این افراد که صبح روز شنبه با اجتماع در مقابل استانداری سمنان با انتقاد از تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی شان از استانداری استان خواستند تا به مشکلاتشان پایان دهند.
یکی از متقاضیان مسکن مهر شهرک کوثر شاهرود در گفت و گو با ایرنا گفت : قرار بود سه سال قبل این واحدها از سوی پیمانکار به متقاضیان تحویل داده شود که همچنان واگذار نشده است.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود ، افزود : با وجود پرداخت 210 میلیون ریال وجه نقد و انجام تمامی مراحل اداری، تاکنون شرکت خصوصی سازنده برای تحویل این واحدها اقدامی نکرده است و حتی پاسخگو نیست.
یکی دیگر از اجتماع کنندگان که خود را محمد معرفی کرد به ایرنا گفت : تمامی افراد ثبت نام کننده برای دریافت مسکن مهر در شهرک صنعتی کوثر شاهرود از قشر کم درآمد جامعه و مستاجر نیستند.
وی اضافه کرد : با وجود این که چهارسال سال قبل برای دریافت واحد مسکونی در شهرک کوثر شاهرود اقدام کردیم اما تاکنون کارخاصی برای تحویل خانه ها صورت نگرفته است و همچنان سرگردان هستیم ،در حالی که همیشه فریادمان را به گوش مسوولان میرسانیم.
وی ادامه داد : دیگر زورمان به شرکت خصوصی سازنده این واحدهای مسکونی نمی رسد از مسوولان استانداری سمنان تقاضا داریم برای رفع مشکل مان اقدام اساسی کند.
به گفته این افراد تاکنون حدود 240 واحد مسکونی در شهرک کوثر شاهرود تحویل متقاضیان نشده است.
شهرستان شاهرود بیش از 170 هزار نفر جمعیت دارد.
در 10سال گذشته بیش از 35 هزار واحد مسکونی در استان سمنان سمنان ساخته شد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.