فرزاد فتاحی روز شنبه در حاشیه آیین استقبال از قهرمانان سمنانی پارآسیایی در کشور امارات در گفت‌ و گو با ایرنا با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی این مجموعه ورزشی اختصاصی، افزود : تاکنون 20 میلیارد ریال برای این مجموعه ورزشی اعتبار اختصاص یافت که در صورت تکمیل اعتبار معین، این طرح تا پایان سال و در غیر این صورت در 6 ماهه اول سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد : در صورت تأمین اعتبار یاد شده ، تلاش خواهد شد مراحل ساخت این مچموعه ورزشی به سرعت پایان یابد.
فتاحی ادامه داد : مجموعه ورزشی جانبازان معلولان سمنان، شامل استخر و وسایل و امکانات مجهز ورزشی است و مجری آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و محل تامین اعتبارات از منابع ملی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به ضرورت تجهیز لوازم و امکانات ورزشی برای شهرستان‌های سمنان ، تصریح کرد : شهر‌های سمنان از سالن ورزشی اختصاصی برخوردار نیستند اما تجهیز وسایل مورد نیاز ورزشی برای آنان در دست اقدام است.
وی اضافه کرد : بهره‌مندی ورزشکاران هیات معلولان و جانبازان شهرستان از امکانات ورزشی الزامی است و تلاش می‌شود این امکانات تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.
فتاحی بیان داشت : برای شهرستان‌های مختلف و به ویژه شهر دامغان، که نسبت به شهرهای دیگر، بخش ورزش جانبازان و معلولان آن فعال هستند تخصیص اعتبار برای در اختیار گذاشتن امکاناتی چون نیزه، دیسک و امکانات وزنه‌برداری مدنظر است که این اعتبارات به زودی به آنان اختصاص می‌یابد.
وی اظهارداشت :‌ برای شهرستان‌های دیگر در بخش تجهیز امکانات طبق نیازسنجی هیات عمل خواهد شد و تلاش می‌شود ورزشکاران هیات معلولان جانبازان همه شهرها از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.
علی رهبری مقام اول پرتاب دیسک و مقام سوم پرتاب وزنه کلاس 57 و همچنین مبینا ساوه رتبه اول پرتاب نیزه کلاس 47 مسابقات پارآسیایی جوانان امارات را به دست آوردنددند.
به گزارش ایرنا، بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان سمنان فعالیت دارند و 200 ورزشکار جزو ورزشکاران سازمان‌یافته معلولان و جانبازان هستند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.