به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز پنجشنبه درنشست با کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه های سمنان در سالن غدیر استانداری ،افزود: با توجه به نیاز استان، آمادگی پرداخت تسهیلات در زمینه های لازم به رانندگان به منظور نوسازی ناوگان برون شهری را داریم.
وی با اشاره به برخی از مشکلات حمل و نقل در محورهای استان خاطرنشان کرد: با همدلی دستگاه های اجرایی باید مشکلات مربوط به این قشر از جامعه بررسی شود.
خباز با اشاره به این که 26 آذرماه روز حمل و نقل جاده ای روز غیرت ، شجاعت و نوع دوستی رانندگان ناوگان عمومی با ملت شریف ایران است، ادامه داد: رانندگان در همه صحنه ها به خصوص جنگ تحمیلی حضور گسترده داشته و در حساس ترین زمان که کشور با بحران روبرو شد،به میدان آمدند.
استاندارسمنان تصریح کرد: در نشست های مربوط به کمیته ایمنی استان و کمسیون قاچاق کالا و ارز باید نمایندگان انجمن های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر به منظور بررسی هر چه بهتر و تسهیل درکارهای رانندگان حضور داشته باشند.
استاندار سمنان از حضور جامعه حمل و نقل جاده ای در کمک به زلزله زدگان و موکب های اربعین استان و تلاش آنها در رونق چرخه اقتصادی استان تقدیر کرد .
بر اساس آمار ، سالانه به طور میانگین بیش از 9 میلیون تن کالا از طریق ناوگان باری از استان سمنان به نقاط مختلف کشور جابجا و بیش از سه میلیون تن کالا از نقاط مختلف کشور وارد استان شده و بیش از 570 هزار بارنامه در استان صادر می شود.
سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می‌کنند و بر اساس آمار 60 درصد واژگونی خودروها در محورهای ارتباطی این استان رخ می دهد.
6026
*خبرنگار: سارا خدادادی**انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.