به گزارش ایرنا، حجه الاسلام قربانعلی صفائی پوردرخطبه های نماز جمعه این هفته میامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که آمریکا و اسرائیل فرعون های زمان هستند، افزود: سخنان رئیس جمهورآمریکا همچون گذشته سخیف و ناسنجیده است.
امام جمعه میامی گفت: امروز همه ملت ها و دولت های اسلامی وظیفه دارند این تصمیم را محکوم کرده و واکنش مناسب از خودنشان دهند.
خطیب جمعه میامی با تاکید بر وحدت مسلمانان درعرصه های مختلف ، گفت: مسلمانان بااتحاد و همدلی باید نقشه های دشمنان راخنثی نمایند.
صفایی پور در ادامه تصریح کرد: دولت آمریکابدنبال نفوذ و مختل کردن وضعیت اقتصادی کشور است ، بنابر این پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی و باور کردن جوانان و متخصصان کشور و استفاده از ثروت داخلی تنها راه مبارزه با این سیاست آمریکاست.
امام جمعه میامی بااشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این شورا به دستور امام راحل (ره) شکل گرفت وتاکنون انتظارات امام ومقام معظم رهبری برآورده نشده است .
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی** انتشار دهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.