به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر پنجشنبه شب در جمع مردم گرمسار در مسجد جامع این شهرستان افرود: توسعه ورزش همگانی و ورزش پهلوانی توصیه رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی رییس جمهوری در این بخش برای دست‌اندرکاران است.
وی با تاکید بر این که سیاست مهم دولت حرکت در مسیر توسعه سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد : امکانات و ظرفیت های ورزش کشور باید در خدمت ورزش همگانی قرار گیرد.
وی ورزش را ابزاری ارزان، سالم و دارای توجیه زیست محیطی برای سلامت افراد و جامعه دانست و تصریح کرد: ورزش برای تمام اقشار از نظر مادی، معنوی، جسمی و روحی ثمرات مهم دارد.
سلطاتی فر با اشاره به نقش ورزش در کشورهای توسعه یافته، ادامه داد : در برخی کشورهای اروپایی تعداد دوچرخه حتی بیشتر از تعداد شهروندان وجود دارد. که نشانه اهمیت آن کشورها به مساله ورزش است.
وی یادآور شد : چهار هزار طرح ورزشی از سال‌های گذشته تاکنون در کشور در حال ساخت است که به ویژه درباره ورزشگاه های پنج هزارنفری سیاست برای تکمیل، بهره برداری طرح ها در 2 مرحله است.
وی بیان داشت : در مرحله اول تکمیل ورزشگاه های پنج هزارنفری در کشور زمین چمن، رختکن و جایگاه یکهزار و 500 نفر تماشاچی تکمیل می شود تا طرح قابلیت بهره برداری داشته باشد.
وزیر ورز‌ش و جوانان با تاکید بر ساماندهی سازمان های مردم نهاد بخش جوانان، گفت: اگر زمین برای خانه جوان در گرمسار تامین شود، این آمادگی در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد تا خانه جوان گرمسار تا پایان سال 96 تکمیل شود.
وی با اشاره به اهمیت خانه جوان برای ساماندهی سازمان های مردم نهاد جوانان در موضوعات اجتماعی ، فرهنگی، گفت: وزارت ورزش برای تکمیل زمین چمن آرادان با چمن مصنوعی نیز آمادگی دارد.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار و ازظریق ویدیو کنفرانس 6 خانه ورزش روستایی در این شهرستان افتتاح کرده است.
برای مرحله اول ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار، در 12 هزار هکتار مساحت با 15 هزارمترمربع زیربنا 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
6103/6026
خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشار : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.