به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : در حقیقت پشت پرده آمریکا تضعیف برنامه موشکی ایران است که با توجه به ادامه توطئه های دشمنان باید اتحاد و انسجام در کشور بیش از گذشته حفظ شود.
وی خاطرنشان کرد : رئیس جمهور آمریکا اختیاری از خود ندارد بلکه این شخص مجری و دست نشانده برنامه ریزی هایی است که از سوی کنگره و مجلس سنا این کشور است که به او دیکته می شود تا اجرا کند.
وی با اشاره به موضع اروپا در مقابل آمریکا مبنی بر این که ما برجام را قبول داریم و آمریکا نباید از برجام خارج شود، یادآور شد : این فیلمی است که هم آمریکا و هم اروپا اجرا کردند تا بتوانند به آن اهداف خود علیه ایران یعنی تضعیف برنامه موشکی ایران برسند.
امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد : در این ارتباط کشورهای اروپایی به ظاهر موضع گرفته اند تا به برنامه و اهداف اصلی خود دست یابند.
عبدوس بیان داشت : آمریکا با به راه انداختن جنگ نیابتی در 6 سال اخیر در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، یمن و سایر کشورهای اسلامی به دنبال این بود که با ورود گروه تکفیری داعش بتواند به دنبال تضعیف این کشورها باشد.
وی ادامه داد : در حقیقت میدان دار اصلی برملا کردن نقشه های دشمنان سپاه پاسداران بود و امروز خوشحالیم که همه آحاد مردم جامعه خود را یک پاسدار می دانند.
وی با اشاره به ادامه توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی بر لزوم همبستگی و وحدت بیش از پیش ملت ایران تاکید کرد.
7344/ 6026
*خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.