به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان افزود : تحرکات و عوام فریبی های زشت دونالد ترامپ، بیانات رهبر انقلاب در رابطه با این که آمریکا قابل اعتماد نیست را جهانی کرد.
وی اظهارداشت : مذاکره کنندگان ایران در برجام امین مردم و نظام جمهوری اسلامی بودند اما باید درک کرد که آمریکا قابل اطمینان نیست.
وی خاطرنشان کرد : اهانت اخیر رییس جمهور آمریکا در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آینده نزدیک بی پاسخ نخواهد ماند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد : باید با اتحاد و وحدت، شر آمریکا را به خودش بازگرداند و با همدلی مردم و مسوولان می توان توطئه دشمنان نظام را خنثی کرد.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد : باید با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را در برابر توطئه های آمریکای ملعون و تحریم های احتمالی مصون سازی کرد.
وی تصریح کرد : دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در آینده نزدیکی تاوان گستاخی های خود را نسبت به ایران اسلامی خواهد داد و نیروهای ارزشی سپاه پاسداران پایگاه این کشور در منطقه را پاکسازی می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ادامه داد : ملت ایران اسلامی با توجه و اطاعت از امام خامنه ای توطئه های آمریکای ملعون را خنثی می کند و پوزه دونالد ترامپ را به خاک می مالد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.