علی اصغرمجد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در نشستی که عصر امروز در فرمانداری دامغان برای رفع مشکل پرداخت نشدن مطالبات کارگران معدن طرزه برگزار شد ، جمعی از مدیران ارشد این مجموعه معدنی حضور داشتندکه با جدیت تمام پرداخت مطالبات کارگران در دستور کار قرار گرفت.
شماری دستکم 500 تن از کارگران این معدن امروز با اجتماع در محوطه این معدن، مطالباتشان را خواستار شدند.
وی اظهارداشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ، دستمزد معدنچیان این مجموعه معدنی از طریق بدهی که شرکت ذوب آهن اصفهان به معدن البرز شرقی دارد، پرداخت می شود.
فرماندار دامغان بدون اشاره به زمان پرداخت دستمزد کارگران این معدن گفت : امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در کمترین زمان ممکن بیش از 25 میلیارد ریال از معوقات این کارگران هرچه زودتر پرداخت شود.
مجد افزود : فرمانداری دامغان با همدلی سایر مسوولان درصدد رفع مشکلات معدنچیان معدن طزره این شهرستان است و برای پرداخت تمامی مطالبات با این افراد همراه است.
به گزارش ایرنا، 500 تن از کارگران معدن زغال سنگ طزره از زیرمجموعه های زغال سنگ البرز شرقی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان امروز اجتماع کردند.
معدن طزره در 60 کیلومتری شمال دامغان واقع است و در بازدید محمد نعمت زاده، وزیروقت صنعت، معدن و تجارت در اسفند 93 از این منطقه، مقرر شد با حمایت دولت، سرمایه گذاری ویژه در این معدن انجام شود.
تعداد تونل فعال درمجموعه طزره دامغان سه دهنه بوده و سالانه بیش از 50 هزارتن زغال سنگ خام در این معدن تولید می شود.
تعداد کارکنان این مجموعه بیش از 800 نفر است
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.