به گزارش ایرنا، سید حبیب الله میر ابوالحسنی شنبه در آیین بهره برداری از مرکز کنترل و مدیریت ترافیک و سامانه های نظارتی شهرداری شاهرود، افزود: برنامه های مستقل شورای شهر با قوت و با هماهنگی با دیگر مسوولان شهرستان دنبال می شود چرا که اگر کوچک ترین چالشی درخصوص هم سویی مسوولان وجود داشته باشد، مردم ضرر می کنند.
وی اضافه کرد: از همان روزهای نخست آغاز به کار شورا، مسائلی درباره دوقطبی شدن شورای شهر از سوی برخی رسانه ها و شبکه های مجازی مطرح شد که آن ها را رد می کنم.
میرالولحسنی اساس کار شورا را بر پایه بحث پیرامون پیشنهادات و نقد آن ها دانست و گفت: وقتی مصوبه ای از شورا بیرون می آید همه اعضا محکم پای آن ایستاده اند.
وی افزود: یکی از برنامه های اصلی شورای شهر پنجم و شهرداری برقراری ارتباط مستقیم با مطبوعات و رسانه ها است.
رییس شورای شهر شاهرود با اشاره به برگزاری نشست با مسوولان شهرستان در دفتر امام جمعه شاهرود برای انتخاب شهردار آینده، تاکید کرد: باید شخصی انتخاب شود که سیاسی نباشد چرا که کار شهردار در حوزه امور اجرایی است.
وی اضافه کرد: تخصص، تجربه و سلامت کاری نکته مهم دیگر در انتخاب شهردار است.
میرابوالحسنی همچنین بیان کرد: به چه علت برخی از شبکه های مجازی بر گزینه ای که شرایط انتخاب شدن به عنوان شهردار را ندارد مانور می دهند؟ انتخاب شهردار را نباید به خاطر منافع اشخاص وارد مسایل سیاسی کرد.
فرماندار شاهرود هم در این آیین بر ضرورت وجود همدلی میان اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان تاکید کرد و گفت: جایگاه شاهرود در کشور بالا است به گونه ای که از بسیاری مراکز استان ها شناخته شده تر است .
سید محمدرضا هاشمی ، قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس و وجود عالمان و بزرگان دینی را دلیل این امر دانست و گفت: بنابراین باید شهرداری باتجربه برای شهر برگزیده شود.
مرکز کنترل ترافیک شهر شاهرود در ساختمانی به مساحت 400 متر مربع و با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
در گام نخست 11 دوربین در سطح شهرشاهرود نصب شده است اما در نهایت قرار است 270 دوربین امنیتی و ترافیکی در 65 نقطه از شهر نصب شود.
شهر شاهرود 170 هزار نفر جمعیت دارد.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.