مدیر موزه آب شاهرود سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ، بیان کرد : در این نمایشگاه 26 قطعه عکس از دوران مشروطه به همراه 60 قطعه عکس از شاهرود قدیم به نمایش در می آید.
عبدالحسین برنجی با اشاره به حضور نمایشگاه سیار کتابخانه و موزه ملی ملک در موزه آب شاهرود، افزود: همچنین در آستانه نزدیک شدن به روز محیط بان، در قالب نهمین جشنواره فرهنگی- هنری 'ماه هشتم ' کتابخانه و موزه ملی ملک، 56 قطعه اثر نقاشی با موضوع پرندگان در فرهنگ ایرانی- اسلامی هم در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
وی یادآور شد: این نمایشگاه از سوم تا سیزدهم مرداد از ساعت 18 تا 20 در موزه آب شاهرود واقع در خیابان مصلی، مجموعه تاریخی تکیه برنجی برگزار می شود.
کتابخانه و موزه ملی ملک یکی از کتابخانه‌های شهر تهران است. موزه ملی ملک از هفت مجموعه سکه، تابلوهای نقاشی، هنر لاکی، تمبر، فرش، خوشنویسی و مجموعه بانو ملک شامل آثاری از دوره قاجار تشکیل شده است.
موزه آب شاهرود نخستین موزه خصوصی آب درخصوص فن آوری صنعت آب و سازه های آبی کشور است که 300 شی مرتبط با فن آوری صنعت آب را به نمایش گذاشته است.
کتابخانه و موزه ملی ملک یکی از کتابخانه‌های شهر تهران است که در سال 1316 توسط حسین آقا ملک تأسیس شد و به همراه املاک و مستغلات وقف آستان قدس رضوی (ع) گردید.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.