سیما رجبی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه به کوشش فروغ بهمن پور و با حمایت انجمن موسیقی ایران در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا شده است.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه که همزمان با دیگر استان‌ها آغاز شده است، 40 قطعه عکس توسط فروغ بهمن پور از استادان موسیقی ایران با هدف معرفی فعالیت های آن ها، گردآوری و به نمایش گذاشته شده است.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: علاقه‌مندان می توانند از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢٠ از این آثار در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دیدن کنند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه تخصصی عکس موسیقی با همکاری اداره کل استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا است.
فروغ بهمن‌پور روزنامه‌نگار و پژوهشگر موسیقی ایرانی در مورد علت جمع‌آوری مجموعه عکس‌های هنرمندان موسیقی گفت: جمع‏آوری این عکس‏ها و اسناد به دلیل علاقه‌ شخصی به موسیقی ایرانی و از سال‌ها قبل به نیت ایجاد مجموعه یا چاپ کتاب نبوده است.
این نمایشگاه در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمان جنوبی، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و یزد به طور همزمان برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.