فرزاد فتاحی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت تدبیر و امید با اضافه کردن 37 هزار مترمربع فضای ورزشی در قالب 54 طرح در این مدت با صرف اعتبار یاد شده در بخش ورزش استان سمنان سرمایه گذاری کرده است..
وی اظهارداشت : 30 طرح کوچک و بزرگ سال جاری در نقاط استان به بهره‌برداری می رسد و 16 طرح تأثیرگذار نیز با پیشرفت فیزیکی 30تا 80 درصد در حال اجرا وجود دارد.
وی با تأکید بر این که این دستاوردها حاصل کار جمعی و جهادی است که در استان انجام شد، اظهارداشت : 140 خانه ورزشی روستایی در سال 95 در این استان به بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره‌ به ظرفیت‌های این اداره کل در روستاهای استآن،‌خاطرنشان کرد: از این ظرفیت‌ها به طور همه جانبه استفاده ‌نشده است و این اداره کل بر اساس فضای موجود در خانه‌ها با تجهیز لازم آن را به یک مکان قابل‌استفاده در راستای افزایش نشاط اجتماعی تبدیل می‌کند.
فتاحی با اشاره به این که این خانه‌ها باهمت مردم و دهیاری‌ها و اداره کل ورزش و جوانان در روستاهای فاقد فضای ورزشی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در زمان حاضر چهار خانه ورزشی در آرادان، یک‌ خانه ورزشی در سمنان و 2 خانه ورزشی در شاهرود در حال آماده‌سازی است.
وی با تشریح آخرین وضعیت اعتبارات در طرح ‌های کلیدی حوزه ورزش در شاهرود، تصریح کرد : سالن ورزش باستانی این شهر 250میلیون تومان اعتبار دارد که با تخصیص آن در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اجرای 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در سال گذشته در استان ، بیان داشت : پیاده‌روی، همایش‌ها، جشنواره بومی محلی، دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی بیشتر جنبه نشاط‌ بخشی برای استفاده عموم مردم دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان‌ با اشاره به برنامه استعدادیابی در شاهرود، اضافه کرد: این طرح به‌عنوان نمونه از ابتدای سال جاری در شهرستان سمنان کلید خورد و با تخصیص منابع مالی در تلاش هستیم به‌زودی اولین پایگاه ورزش قهرمانی شاهرود را تجهیز و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 21 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است
7339/6026/ خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.